درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

36 ماهگی درسا

1394/10/1 20:20
نویسنده : مامان آرزو
959 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم بوس

سلام به دختر قشنگم که همین الان که دارم پست رو مینویسم درتاریخ 8 دی ماه سرماخورده شدید و  با هزار زحمت خوابوندمش تا اگه بشه پست های عقب مونده رو بذارم و جبران کنمخطا

ایشون نیکا خانوم هستن که تقریبا یکسال پیش تو دنیای مجازی بامامانش آشنا شدم و چون تو یه کشور دیگه زندگی می کردن حتی تصورش رو هم نمی کردم روزی بتونم از نزدیک ببینمش پستمون رو به افتخار روز قشنگی که کنارمون بودن با عکس نیکا جونم شروع می کنمبوس

نیکای چشم مشکی من که عاشق نگاه قشنگش با چشمهای نازشم عزیزم دلم خیلی برات تنگ شده مخصوصا این روزها که مریض هستی حساابی نگرانتم خوشگل خاله غمگین

اینم یه عکس دونفره از درسا و نیکا که بدون رضایت درسا گرفته شدهخندونک

روز سوم آذرماه من و خاله مهشاد و درسا و نیکا برای اولین بار همدیگه رو دیدیم اول عکسهای عروسی من و نگاه کردیم و بعدش کمی از اینطرف و اونطرف صحبت کردیم و بعد تم تولد نیکا جون رو نشون مامانش دادیم و بعد هم با خاله مهشاد رفتیم بیرون و ساندویچ خوردیم و باباحمید اومد دنبالمون و شب هم خاله مهشاد از پیشمون رفت قول داد که اگه باز برگشت تهران بیاد پیشمون اما چون این روزا نیکای گلمون مریض شده نتونستیم همدیگه رو ببینیم و من امیدوارم قبل از اینکه از ایران برن یکبار دیگه هردوتاشون رو شاد و خندون ببینیمزیبا

این عکس با اینکه تاره ولی عاشقشم چون نیکا و درسا دست همدیگه رو گرفته بودن و نیکا که خیلی سعی می کرد مستقل باشه برای اولین بار دست یکی و تو خیابون گرفته بود زیبا

شب تولدت میخواستیم ببریمت شهربازی که خسته بودی وزود خوابت برد و قرار شد فرداشب ببریمت شهربازی تا حسابی خوش بگذرونی و دختر قشنگم قبل اومدن باباحمیدش روی مبل به این شکل خوابش بردخندونک

استند الینای عزیز دختر یکی از مشتریهای مامانی که تو با دیدنش کلی ذوق کرده بودی و باهزار زحمت از استند دور نگهت داشتم که بوسش نکنی وجای لبات روی صورتش نمونهقه قهه

فدات بشم که انقدر خوشحال بودیبوس

وقتی درسا خانوم اجازه میده مامان آرزوش به کارهای تولدش برسه و خودش تنهایی بازی می کنهمحبت

تاپ و سرسره ساخت باباحمیدمحبت

یه آخر هفته خوب کنار بابایی داشتی دختر قشنگمجشن

این یه مدل دیگه از سرسره هستش که تونل هم دارهعینک

وقتی داشتم کارتهای دعوت رو اماده می کردم دقیقا سه سال و سه هفتگی شما بودشبغل

بله گویا درسا خانوم قصد دارن در اینده به مامانشون کمک کنن اینو خودش به تنهایی برش زده به نظر من برای یک دختر سه سال و سه هفته و دو روزه خیلیییی عاااااالیه نظر شما چیه؟خجالتمحبتبوس

کمک به مامان وقت درست کردن درجه شکلاتیراضی

درسا خانوم درحال مجله خوندنبغل

قصه هایی که بابا خونده حفظ شدی و عکسارونگاه می کنی و تعریف می کنی عشقمبوس

شب یلدا و عشقای زندگی من وقتی شبیه هم میخوابنبغلعاشقتونمبوس

شب یلدا خونه مامانی کنارخاانواده بابایی بودیم هرکس غذای خودشو آورد و یه شب خوب کنارهمدیگه داشتیم و حسابی بهمون خوش گذشت تا ساعت دو شب بالا بودیمجشن

شکلک دراوردن دختر طلای من بوس

تزیین هول هولی هندوانه شب یلدا با کمک عمه های درسا خجالت

اینم درسای قشنگم درچهارمین یلدایی که کنارمون بود بوس

دوستای گلم یلداتون مبارک بوس

حسن ختام این پست ساخت یه جعبه برای مرتب چیده شدن وسایل بازی درسا خانم توسط بابایی فردای جشن تولدش محبتحمید عزیزم به داشتنت افتخار می کنیم و خوشحالیم که برای خوشحالی و راحتی ما هرکاری از دستت برمیاد انجام میدی از کارهای سخت بیرون خونه گرفته تا وسایلی که برای راحتیمون میسازی و وقتی که برامون میذاری بی نهااااایت دوستت داریمبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)