درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

تخت و کمد درسا کوچولوی مامان

1391/8/15 14:14
نویسنده : مامان آرزو
14,949 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای مهربونمون و به دختر کوچولوی خودم...

بالاخره عکسهای سیسمونی حاضر شد...

متاسفانه اتاق درسا خیلی کوچیکه...

و یه جورایی فضا برای عکاسی نداشتم...

اینه که ممکنه عکسها از نمای مناسبی گرفته نشده باشه....

از رنگ اسپرت کمدش خیلی خوشم اومد واسه همین صورتی نگرفتم.

اینم تخت دخملی به همراه موتور پوشکیش 

اینم عکس روتختی دخترم...

بقیه را ادامه مطلب می گذارم تا اینجا شلوغ نشه...

 

لوستر اتاق نازگلم

آویز تخت

یه بار دیگه کمد نی نی 

گل سر ها،گردنبند ها،کیف ها و ست کیتی که مامانی عاشقشونه

تخت از نمای دیگه

البته همه تون می دونین اما واسه اینکه توضیحی داده باشم میگم.

تختش نوزاد و نوجوانه بعدا تخت نوزادیش میز تحریر میشه و باکسهای جلوییش پا تختی میشه 

تختشم بزرگ میشه و می تونه راحت تر توش استراحت کنهماچ

کمدش بعد از اینکه استیکر کیتی روش زدم که پیدا هم نیستنیشخند

اسباب بازیها از نمای نزدیکتر...

 

اینم موتور پوشکی دخترمه ...

شیشه شیرش چراغ موتوره ، دسته هاش جورابای دخملیه.. چرخاش پوشکشه...

پشتشم یه یدک کش وصله که توش یکسری از وسایل بهداشتی و شیشه و فلاسک دخملیه..

شیشه شور، پستونک و زنجیرش،شونه و برس،شامپو،صابون،گوش پاک کن...

شیشه شیر ، عروسک دندونیش،فلاسکش،قاشقش،دستمال مرطوبش...

اینم نی نی کوچولویی که اندازه درسا کوچولومه وقتی دنیا میادقلب

جوراب شلواری سفید و طوسی، جورابهای نی نی ، کفشهاش که قهوه ایه سلیقه دایی جونه...

تشک تعویض، کهنه ها، حوله برای خشک کردن پای درسا

حوله دخملی 

پتوی دختر نازم

اینم باز شده اش هستش...

ست تشک و لحافش...

کالسکه دخملی

اینم کریر دخمل خوشگلمقلب

روروئک درسا کوشولو

اینم کیف دخترم...

اسباب بازیها و لباسها تو پستهای بعدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

mAhyA
15 آبان 91 15:55
سلام من از وبلاگ آوش با وبلاگتون آشنا شدم بسیار بسیار مبارکه خیلی قشنگ بودن ایشالله به سلامتی به دنیا بیاد و از همشون استفاده کنه
مامان پاتمه
15 آبان 91 16:38
سلام ای جانمممممممم چه سیسمونی قشنگییییییییی مبارک درسا خوشگلم باشه انشا الله به سلامتی از همشون استفاده کنه دست مامانی و بابایی شما درد نکنه که این همه زحمت کشیدن انشاالله خدا بهشون عوض بده ووووی از تصور اینکه چقدر الان ذوق زده ای عخش میکنم آخه منم دقیقا این شکلی بودم
غــزال
15 آبان 91 19:12
خاله فقط بگم که دلم ضعف رفت واسه وسایلش و لباساش تصور اینکه درسا جونم بخواد اینارو بپوشه ! توی تختش جای اون نینی ِ بخواب ِ ! از وسایلش استفاده کنه . دلمُ پر از شادی میکنه درسا جونی عاااااچقتم !
نیلوفر/مامانه روژینا
16 آبان 91 1:43
مبارکت باشه درسا جون وانشالله به سلامتی وشادی ازشون استفاده کنی.
سپیده
11 آذر 91 10:44
سلام. دوست داشتید ثبتش کنم http://koodakeman91.niniweblog.com/
سپیده
11 آذر 91 10:45
http://koodakeman91.niniweblog.com/ سلام. دوست داشتید ثبتش کنم
سپیده
25 آذر 91 19:03
منظورم اینه که اگه دوست دارید عکسهای سیسمونی خانم کوچولو رو بنام خودتون تو وبلاگ کودک من بزارم تا مامانهای دبگه هم از ایدهه اتون استفاده کنن http://koodakeman91.niniweblog.com/
سپیده مامان درسا
25 بهمن 91 14:33
ماشالله چه اتاق خوشگلی داره مثل خودش
نگار
31 تیر 92 12:37
سلام مبارک باشه من از سرویس خوابش خیلی خوشم اومده اگه میشه بهم آدرس جایی که سرویس خواب گرفتینو بدین خیلی ممنون
خاله دریا
16 مرداد 92 12:56
خیلی خوب بود بای بای
مامان پسته
6 مهر 92 11:37
خیلی خوشگل بودن منم همین تختو سفارش دادم