درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

نیمی از راه گذشت...

1391/4/25 16:19
نویسنده : مامان آرزو
1,044 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...

امروز مسافرت 40 هفته ایم به نصف رسیده...

یعنی امروز باید 20 هفتگیم را جشن بگیرم...

و دیشب برای تبریک به مامانی برای اولین بار تکونهای پی در پی خوردم ...

و مامانی تونست خیلی خوب من راحس کنه....

و با ذوق به بابایی می گفت : درسا داره حسابی تکون می خورهقلب

طبق بارداری هفته به هفته ای که تو اینترنت هست...

من باید 320 گرم باشم اما خداراشکر طبق سونو360 گرم بودم...

و مامانی خیلی خوشحاله...

آخه به خاطر بی اشتهایی همش غصه می خورد...

عذاب وجدان داشت که نکنه من ضعیف بشم و وزنم کم باشه...

کاش دکتر قدمم دقیق می گفتا...

الان قدم باید 25 سانت شده باشه...از خود راضی

یعنی دقیقا نصف یه نی نی به دنیا اومده با قد طبیعی..

پنجشنبه تولد پسر عمه ام هستش...

مامانی همش تو فکره هدیه چی بگیره و چی بپوشه...

حالا خوبه فعلا دغدغه لباس من را ندارهزبان

احتمالا همون روز جنسیت من را به همه اعلام می کنن...

امروزم عمه بزرگم اومده بود تا ابروهای مامانی را برداره...

آخه مامانی هرروز میره جلوی آینه و به بابایی میگه زشت نشدم؟دماغم بزرگ نشده؟!!!!

مامانی ازش پرسید که نی نی دخمل دوس داره یا پسر؟

عمه هم گفت هم خودش و هم شوهرش عاشق دختر هستن اما اگه پسرم بود قدمش مبارک باشه.....

آخ جووووون اگه عمه بفهمه من یه دختر ناز و دوست داشتنی هستم....خجالت

 با دخمل شدنم خودم را تو دل این عمه که جا کردم...هورا

مونده دو تا عمه های دیگه...متفکر

که اگه بتونم دل اونا رو هم به دست بیارم میشم گل سر سبد نی نی های خانواده باباییمژه

پسر عمو بار و بندیل و ببند اینجا دیگه جای تو نیست....نیشخند

تو بغل عمه ها جایی برای شیطونی های تو نیست...قهقهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

غـــزال
25 تیر 91 16:43
))...

ووای خدا چه بامزه ...

پس فکر کنم تپل مپل به دنیا بیاد این فسقلی ما ... ( کلی امیدوارم )

پس از 5 شنبه به بعد همه باید برن دنبال ِ کادوهای دخترونه واسه درسا کوچولوی ما !

وایـــی که چقدر دلم می خواد تپلی باشه.

فاطیما(میوه بهشتی)
26 تیر 91 1:03
سلام عزیزم. وای چه جالب !نی نی منم امروز 20 هفته شد .درست اندازه نی نی شما.ممنون که به من و پسرم سر زدین.انشاله شما هم این روزها رو به سلامتی بگذرونین
غـــزال
26 تیر 91 13:19
الهی مامانی دلم گرفت اوممم.... ! این درسا جونی من دلش قرمه سبزی خواسته خب
سودی
27 تیر 91 17:08
سلام خیلی زیبا نوشتی جدی میگم خوشم اومد ایشالا همیشه سالم و سرحال باشی گفته بودی عکس بذارم ولی تو شکمه عکس از چی بذارم... من لینکت میکنم حتما لینکم کن بای
سودی
27 تیر 91 17:08
—–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ —–-▒███████████▒ —▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒ -▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒……………….▒▒▒▒▒▒ -▒███▒▒▒▒▒███▒▒▒███▒…………..▒██████▒ -▒███▒▒▒▒██████▒▒███▒……….▒██▒▒▒▒██▒ —▒███▒▒▒███████▒▒██▒…….▒███▒▒█▒▒██▒ —–▒███▒▒████████▒██▒…▒███▒▒███▒▒██▒ ——–▒██▒▒██████████▒▒███▒▒████▒▒██▒ ———▒██▒▒██████████████▒████▒▒██▒ ———-▒██▒▒█████████████████▒▒██▒ ————▒██▒▒██████████████▒▒██▒ ————–▒██▒▒████████████▒▒██▒ —————-▒██▒▒██████████▒▒██▒ —————–▒██▒▒████████▒▒██▒ ——————-▒██▒▒██████▒▒██▒ ———————▒██▒▒████▒▒██▒ ———————-▒██▒▒███▒▒█▒ ————————▒██▒▒█▒▒█▒ ————————-▒██▒▒▒█▒ —————————▒██▒█▒ —————————♥♥♥♥♥♥ —————————-♥♥♥♥♥ ——————————♥♥♥ —————————-—♥♥ ———————————♥ سلام آپم
مامانی
29 تیر 91 0:37
سلام عزیزدلم خوبی؟ پس شما هم مثل من مامان منتظری الهی قربون دخمل نازت بشم نگران تکوناش نباش گلم طه هم بعضی اوقا اینقد ارومه که من دلم میگیره مثلا الان چند روزه من میگم خوابه گل پسرم من لینکت کردم ممنونم از لینکت
مامان تسنیم
30 تیر 91 17:17
آخی بمیرم...خیلی سخته این هوس های بارداری...اصلا دست خود آدم نیست...
مامان تسنیم
31 تیر 91 19:52
سلام خوبی مامان درسا؟ ببین من خودم کارمند نجمیه ام و چون تو اتق عمل زاد میرفتم و کار بچه ها را دیده بودم خیلی مایل بودم بیمارتان خودمون زایمان کنم مخارجشو چون بیمه سپاه نیستی نمیدونم... از مامان آوینا بپرس
سودی
1 مرداد 91 21:53
سلام عزیز آپم مرسی که میای و سر میزنی ایشالا همیشه سایتون بالا سر نی نی کوچولو باشه
غـــزال
2 مرداد 91 13:23
مامانی رفتی توی غیبت صغری ؟!
دخترک
3 مرداد 91 0:08
سلام ایشالا نی نی نازنازیتون به سلامتی قدمهای نازشو بذاره تو دنیا
نسیم
3 مرداد 91 15:32
ای جان نی نی کوچولو....