درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

آب بازی

1393/3/17 16:00
نویسنده : مامان آرزو
530 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی منبوس

هفته پیش که خیلی هوا گرم بودش استخرت را باد کردم و من و شما و توپهات رفتیم تو حیاطمحبت

شما کلی ذوق کرده بودی و منم لحظه لحظه بازی کردنت را با دوربینم ثبت کردمخجالت

تاشما بیدار نشدی بریم سراغ عکسهازیبا

خوش میگذره عشق مامانبوس

عشق منی وسط اینهمه رنگ می درخشیبغل

داری با پاهات توپها رو میندازی بیرونبغل

واااااای آبها را نگاخندونک

یه عکسم از این زاویهبوس

داری صورتت را میشوریمحبت

 

خوابیدی توی آبخنده

فدای خنده هاتمحبت

 

وقت خوابیدن سرت را میزدی به دیوار حلقه ات را گذاشتم پشتت تا سرت درد نگیره عشقمبوس

اینم یه مدل خوابیدن تو آبزیبا

 

 

فدای خنده هاااااااااااااتبغل

 

 

 

 

 

توپات و مینداختی بیرون و من برات پرت میکردم توهم باذوق هی میگفتی اونو یعنی اون یکی توپتم بندازم

فدای ذوق کردنت بشم عزیزمبوس

 

بعدشم رفتیم حمام و سرت را شصتم و اونجا هم کلی آب بازی کردیراضی

توحمام همیشه دستت را میگیری زیرشیر و خیلی اینکار و دوست داریبغل

توحمامم تووان می خوابیدیراضی

فدای نگاه کردنت بشم منبوس

بریم که مامان خسته شدخسته

عافیت باشه نانازیمحبت

بعدشم نونو خوردی و خوابیدی و من رفتم تا به کارهام برسم راضی

برخلاف انتظارم بعد از اینهمه بازی و حمام که فکر می کردم چندساعتی میخوابی فقط یک ساعت خوابیدی و من به شدت عصبانی بودمعصبانی

تنها مشکل من باتو خوابت هستش که درست نمیخوابی و استراحت را ازمن گرفتی گریهبا کوچکترین صدا بیدار میشی وقتی خوابی آیفون را خاموش میکنم و تلفن را از فیش میکشم و گوشیمم سایلنت می کنمخطا

خودمم اکثرا پشت کامپیوترم که اسپیکراش خاموشه اما یک ساعت نشده بیدار میشی و نونو میخوای بعدشم گاهی نیم ساعت نونو خوردی باز میخوابی و گاهی تا نونو را ازدهنت می کشم بیدار میشیکچل

قبل از اینکه بخوابی حتما بهت غذا یا شیرخشک میدم تا سیرباشی و بهانه نونو نگیری اما بازم بی فایده است دیگه خسته شدم از این مدل خوابیدنت دخترم منم به آرامش و استراحت نیاز دارمدلشکسته

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

آفتاب
18 خرداد 93 10:19
سلاممم الان من هوس حموم کردم درسا خانوم.منم دارم میرم آبتنی.بوووووووووووس
آفتاب
18 خرداد 93 10:31
آرزو بیا آتیشی چت.یادم رفت بگم گوشیم خرابه
مامان آرزو
پاسخ
عزیزم دخملی اصلا نمیذاره پای کام بشینم فقط با گوشی می تونم بیام وقتی خوابه آتیشی چت نمی دونم کجاست
آفتاب
18 خرداد 93 10:33
صدا نمیره اسم نمیشه خوند از دستم اوقتاد گلم باید درست کنم ولی بیا اون روم
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
18 خرداد 93 11:27
سلام. وای چه عکسای خوشگلی. مامانی انشالله مشکل خواب درسا هم حل میشه و شمام به آرامش میرسی. کلی بووووووس برا درسا. زیبا یارم،تقدیم به تو
مرمر
18 خرداد 93 18:19
سلام وبلاگت خیلی ناز شده راستی من لینکت کردم.... یه سر به ما بزن....
مرضیه
21 خرداد 93 16:11
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه خوش بحال درسا فقط نمیدونم چرا عکسا باز نمیشن
مرمر
22 خرداد 93 23:02
قطعه ای از پر پرواز کم است یازده بار شمردیمو یکی باز کم است این همه اب که جاریست نه اقیانوس است عرق شرم زمین است که سرباز کم است عیدتون مبارک.....
معصومه بارویی
26 خرداد 93 15:06
ببخشید دوباره مزاحم شدم راستی من یک وبلاگ دیگری هم دارم. اگر توانستید به آن وبلاگ دیگرم هم بیایید.
معصومه بارویی
26 خرداد 93 21:01
سلام خاله ای خاله طلایی من میدونی درسا جون برای چه بهت گفتم خاله چون مامانت موقعی که وب من و لینکش کرد نوشت خاله معصومه حالا من که خاله نشدم اما در آینده های خیلی خیلی دور عمه میشوم البته دعا کن که دوبرادر دیگرم از دواج کنن چون شما کوچک تر از من هستی و دلت پاک هستش و دعای شما خاله طلایی زود تر مستجاب خواهد شد اما یکی از برادرانم ازدواج کرده است . من 3تا برادر بزرگتر از خودم دارم شبیه مامانت مهربون و دلشون صاف هست البته چون خاله نمیشوم میخواهم طعم خاله شدن را بچشم البته اجازه میدی خاله طلایی یا جوجوی خاله صدات کنم
مامان آرزو
پاسخ
ایشالا به همین زودیا عمه میشی خانومی هرچی دوست داری درسا را صدا بزن خاله جونی منم هیچ وقت خاله نمیشم و فقط عمه میشم
معصومه بارویی
28 خرداد 93 20:14
واقعا یعنی شما خواهر ندارید یعنی درسا خاله ندارد فقط دایی دارد .آخه برعکس من فکر میکردم درسا خاله دارد چون نظراتتان را که میدیدم مینوشتن خاله جونی و غیره من هم فکر میکردم درسا عسلی من خاله دارد.
مامان آرزو
پاسخ
دوستای نزدیک و مهربونی دارم که برام مثل خواهر می مونن و درسا هم خاله صداشون می کنه اما خواهر ندارم.مثل خاله هانیه که خیلی خیلی دوستش داریم و از خاله های واقعی هم بهتره
معصومه بارویی
28 خرداد 93 20:19
ببخشید دوباره اومدم میشه زود به زود بیایید مطلب جدیدی در مورد درسا عسلی خاله ایش بنویسید چون واقعا مطالبی که از درسا یا از شیتونی هایش مینویسید خیلی زیبا است آخی الان ها خیلی دلم برای درسا عسلی تنگ میشود .خواهش میکنم.
مامان آرزو
پاسخ
چشم عزیزم به زودی با پست جدیدی از عکسها و شیطونی های درسا عسلی میام یکم درگیرم
آرشیدا
29 خرداد 93 18:15
قالب جدیدت مبارک خاله جون.ماشاله آرزو جون اینکه موهاش کامل دراومده میبندی.کوتاه نکردی صلا؟آخه من دو سه باری کوتاه کردم
مامان آرزو
پاسخ
یه بار پشت موهاش را صاف کردم خیلی کم و دوبارم چتریهاش را تمیز کردم
معصومه بارویی
30 خرداد 93 15:28
خاله طلایی من تروخدا به مامانت بگوکه مطلب جدیدی بنویسید آخه خیلی دلم برات تنگ شده عزیزدلم یک سئوال میشود من هم برای درسا جون یک وبلاگ درست کنم آخه خیلی بچه ی شیرینی هست اندازه ی نوه های خاله ام دوستش دارم اینقدر شیرین هست .
مامان آرزو
پاسخ
ممنون از اینهمه لطف عزیزم درسا درآینده خیلی خوشحال میشه که یکی از خاله های مجازیش براش وبلاگ درست کرده ممنونم میشیم
معصومه بارویی
3 تیر 93 19:34
سلام خسته نباشید ببخشید بابت اینکه همش گفتم مطلب جدید بنویسید .راستی این آدرس وب جدیدم هست که هم برای نوه های خاله ودایی ام نوشتم وهم برای درسا جیگری 4یا5تا از عکس های درسارا را امروز گذاشتم هنوز میخواهم برای این وب دومم کارهای دیگری هم بکنم می خواهم عکس درسا جیگری رو بگذارم در جایی که در وبلاگها نوشته است درباره ی وبلاگ