درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

آتلیه مامان شماره7

1393/4/17 23:57
نویسنده : مامان آرزو
718 بازدید
اشتراک گذاری

کوشمولوی مامان سلام

به آخرین سری از عکسهای آتلیه مامان تو این ماه رسیدیم

امروز صبح هم از آتلیه سها تماس گرفتن تاعکسها را برام بیارن و بعد از دوساعت به دستم رسید واااااای که چقدر قشنگ شده بودن عسلکم

چندتا عکس کوچیک هم از هر کدوم عکسها هدیه داده بودن که یادشون رفته بود از سه تا عکسها بزنن و کلی ناناحن شدمبعدشم اومدم سی دی عکسهات را بریزم تو کامپیوتر که بذارم وبلاگت اما متاسفانه دیروز شما دی وی دی رام را باز کردی و دوتا dvd گذاشتی توش و بابایی به زور بازش کرد و فک کنم خراب شده چون هرکاری کردم dvd عکسهات را باز نکرد

احتمال زیاد پست بعدی عکسهای آتلیه ات خواهد بود عزیزم

روی جعبه dvd هم عکس شما را چاپ کرده بودن و اسمت را نوشته بودن و به نظرم خیلی شیک بودش و خوشم اومد از اینکارشون 

یه شاسی هم خودشون هدیه داده بودن که کااااش با یکی از لباسهای دیگه ات شاسی زده بودن آخه با این لباست خودم شاسی زده بودم 

از کار این آتلیه ای ها سردرنمیارم بیشتر به فکر خودشون و درامدشون هستن تا رضایت مشتری

خوب بریم سراغ عکسهای آتلیه مامان

این ژستت خیلی خوشگله اگه دوربین لعنتی کمتر نویز مینداخت عکس قشنگتری میشد

باز نشستی که

یکم از این نویزها به خاطر نور خونه است که نمیدونم باید چیکارش کنیم

اینم خیلی خوشگل شده کاش قابل چاپ بود

چه عجب صاف وایستادی

برات نانای گذاشتم بلکه همکاری کنی

وااااای فدای مدل وایستادنت بشه مامان

 

این عکس کیفیتش نسبتا بهتر شده عزیز دلم

 

 

جوووووووووونمی

 

 

 

 

وااااااااای مامان فدای ژست قشنگت بشه 

بریم سراغ عکسهایی که با گوشیم گرفتم

از عکسهای گوشیم راضی تر هستم

 

 

 

 

 

بعد پوشیدن این لباس قاطی کردی

الهی مامان فدات بشه اینطوری گریه نکن عشقم

بهت میگم دستت را بذار زیر چونت و تو درحالی که گریه می کنی بازم به حرفم گوش میدی

بعدش بهت نونو دادم و خوابیدی عشق مامان

اینم عشق مامان تو خوااااااااب ناز

خوب بخوااااااااابی عشق کوچولوی مامان

این عکسها را فرداش گرفتم و اونروز اذیتت نکردم نانازی

کش دامنت را باز کردم و مثل تاپ دکلته شد خانومی و خیلی خیلی خیلی بهت میومد

عشششق مامان چقدر شیک شدی.

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

معصومه بارویی
18 تیر 93 15:40
عالی بود خاله جونی من خیلی مامان خوشسلقه ای داری عشقم راستی از اون عکس آخری به بعد که خوابیدی خیلی شیک تر شده از همین تاب سیاهت و دامنت واقعا خیلی خوشم اومد واقعا خوشتیپ شدی بااین لباس
مامان آرزو
پاسخ
لطف داری خاله کوچولو
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
18 تیر 93 17:02
مثل همیشه آتلیه ی مامان عالی بود. زیبا یارم،تقدیم به تو
مامان آرزو
پاسخ
ممنونم عزیزم
معصومه بارویی
30 تیر 93 12:40
سلام مامان درسا نماز روزه هاتون قبول باشه راستی اگه وقت کردید به اون وبی که من برای درسا درست کرد سر بزنید آخه هم عکس ار روژینا نانازی و هم عکس از درسا می خواهم بگذارم راستی اگه میتونید به مامان روژینا هم بگید که بیایند و به آن وبم سر بزنند آخه عکس روژینارا گذاشتم ناراحت میشم اگه شما و مامان روژینا نانازی نیایید خواهش میکنم البته اگه وقت کردید بیایید