درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

آتلیه مامان شماره6

1393/4/14 17:08
نویسنده : مامان آرزو
693 بازدید
اشتراک گذاری

ناز گلکم سلامبوس

دوروز پیش باهم رفتیم تو حیاط تا چند تا عکس ازت بگیرم و دلیل اینکه اینبار آتلیه تو حیاط بودش هم این بود که دوربینمون تو نور زیاد عکسهای بهتری می گیره زیبا

این عکس که من خیلی دوستش دارم و بابایی میگه مثل حضرت موسی شدیقه قهه

ببین پاهات را چه خوب درست کردم انگار واقعا توی آب هستشخجالت

اینجا داری شن بازی هم می کنیخندونک

این عکس که به نظرم خیلی خوب شده و احتمالا چاپش می کنممحبت

و اینم یه عکس ترکیبی دیگهبغل

خوب بریم سراغ پشت صحنه آتلیه مامانعینک

نانازی که چشماش به آفتاب خیلی حساسه و اولش که میاد بیرون همش اینطوریه تا چشمای نازش به نور شدید آفتاب عادت کنه،وقتی بیرون میریم هم عینک مامانش و میزنه تا اذیت نشهمحبت

عمه تو حیاط بود و شما نشستی جلوش و داری با کلیدش بازی می کنیخندونک

کلاهت را برداشتی و عمه داره میذاره روی سرتقه قهه

فندق اصلا همکاری نمی کنه تازگیهااااااااسوال

عزیز دلم من همش میخواستم شما توی آفتاب وایستی تا ازت عکس بگیرم اما شما میرفتی تو سایه و دقیقا عکسهایی که تو سایه انداخته شده بهتر شدنخندونکمتفکرفک کنم ازین به بعد باید هرجا خودت میخوای ازت عکس بگیرم فک کنم تجربه شما ازمن بیشترهراضیعکسهای آتلیه ات هم اونایی که ژست خودت بود بهتر بودنمحبت

فدات بشم که داری بامامان همکاری می کنی کاش همیشه اینجوری باشیخندونک

شما همش میومدی اینجا و چون آفتاب بهت نمیخوره و سایه نمیندازه عکسات خوب شدن

الهی مامان فدای سایه کوچولوت بشهمحبت

شیطونی تو چشماش موج میزنهبغل

اینم ژستی که ازت خواستم بگیری و شما هم گوش کردی،ممنونممحبت

البته من منظورم این بود

دستت و تو دهنت نکن ناناسیبغل

نانازی داره میاد بزنه قد مامانشخنده

خوب دوستان بزنین قدشمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

صبا
15 تیر 93 5:43
سلام عزیزم من تازه با وبتون آشنا شدم وب جذابی دارید و همینطور ماشالله دختر ناز و خواستنی خدا نگهش داره براتون و همچنین ایشالله در کنار هم شاد و خوشحال باشید و جمعتون سبز . البته من دبیرستانیم ولی خیلی نی نی ها رو دوست امیدوارم که دوست های خوبی برای هم باشیم عکسای این پستتون خیلی زیبا بود مخصوصا اونی که درسا جون تو آب ایستاده بود واقعا هنرمندین .
مامان آرزو
پاسخ
ممنون صبای عزیز شما خیلی به من و دخترم لطف دارید امیدوارم بازم تو وب دخترم ببینمتون
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
15 تیر 93 10:25
مثل همیشه عالی بود مامانی. خوشحال میشم مهمون سالگرد ازدواجمون بشین. زیبا یارم،تقدیم به تو
مامان آرزو
پاسخ
مرسی که همیشه میای پیشمون یه جورایی عادت کردم پست بذارم اگه نظرت را نبینم یه جوری میشم و هی منتظرم تا بیای پیشمون خوشبخت باشی و همیشه عاشقو شاد.