درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

تولد مامان

1393/8/6 15:58
نویسنده : مامان آرزو
1,420 بازدید
اشتراک گذاری

یازده مهر تولد مامان بودشخجالت

دوساله که روز تولدم تو که هدیه خدای مهربونی کنارمی و از خداممنونم به خاطر هدیه قشنگی که بهم داده و امیدوارم سالهای سال تولدم را باتو بگیرم و تو بریدن و فوت کردن شمعها بامن شریک بشی عشقممحبتبوس

شب بابایی با یه جعبه خوشگل قرمز که توش کیک بود اومد خونهبغل

اما شما خیلی بداخلاق بودی و اصلا باهامون همکاری نکردی و همش بهانه می گرفتی منم تند تند غذا درست کردم و دادم خوردی و لالا کردی و ماهم خیلی زود خوابیدیمخطا

فرداش یعنی جمعه که روز تولدمم همون روز بودش خودم بی حال بودم و اصلا حالو حوصله نداشتم تا اینکه بالاخره ظهر از جام بلند شدم و کمی به خودم رسیدم و کیک را آوردم که بلکه روحیه سه تامون عوض بشه که همون طورم شدو به شما شیطون بلای مامانی کلی خوش گذشتراضی

هدیه بابایی نقدی بودش و منم سریع تبدیلش کردم به لوستر که یه وقت خرج نشه و میشه گفت برام لوستر خریده و باوجود همه خستگی هاش درست شب تولدم وصلشون کرد و روشنشون کرد و ایشالا که همیشه چراغش تو روزهای شادمون روشنی بخش خونمون باشهزیبا

حمیدم بابت هدیه های قشنگت یه دنیا ممنونم ازتبوس

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان راحله
6 آبان 93 16:16
__________▓▒▒▓ ______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ _____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓ _____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓ ___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓ ___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓ ___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓ __▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓ _▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓ ▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░▒▓ ▓▒░▒▓_▓▒░░░▒▓_▓_▓▒░░▒▓ ▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▒░░▒▓ _▓▒▒▓___▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓ __▓▓_▓▒▓______▓▒░░░▒▓ _____▓▒░░░░▒▓_▒▓░░▒▓ ____▓▒░░░░░░▒▓█▓▒░▒▓ ____▓▒░░░░░░▒▓█_▓▒▓ _____▓▒▓_▓▒░▒▓█ _________▓▒▒▓_█ __________▓▒▓_█ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_ ____████____█
مامان راحله
6 آبان 93 16:17
ماشالله به مادر و دختر خوشگل