درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

مشکل جدی!!!!

1391/6/16 16:04
نویسنده : مامان آرزو
621 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...

یادتون میاد تو پست قبل گفتیم دایی سرخک گرفته؟

دکتر گفت ممکنه حساسیت هم باشه...

اما بازم واسه محکم کاری من و مامان نرفتیم خونه مامانی...

سرخک که نبوده چون به نظر مدت بیماریش خیلی طولانیه...

با اینکه مامانی فکر می کرد حساسیته ...

چون دونه ها تو روز دومی که ظاهر شدن شروع به کم شدن کردن...

اما دکتر گفت هیچ ربطی نداره و ممکنه سرخجه بوده باشه...

مامان کل اینترنت را زیر و رو کرد....

علائم بیماری را با علائم دایی مطابقت داد...

که درست مثل هم بود...

مدت مسری بودن بیماری ...

1-2 روز قبل از بروز دونه ها تا 4 روز بعدش ....

من و مامان هم درست روز قبل از بروز دونه ها اونجا بودیم....

و از اونجایی که 5 روزی میشد که ندیده بودیمش...

و حسابی دلتنگش شده بودیم....

مامان کلی بغلش کرد و بوسش کرد...

و فرداش که رفتیم خونمون مامانی گفت که احتمالا سرخجه گرفته...

و کلی سفارش کرد که فعلا نریم خونشون...

ما فقط یک روز با دایی تماس داشتیم...

البته به گفته مامانی ، مامان هم سرخجه گرفته هم واکسنش را زده...

یه چیزایی تو نت نوشته که مامان داره دلش را خوش می کنه....

اما خیلی نگران منه  و می ترسه...

امروزم می خواست بره پیش دایی....

اما مامانی و بابا گفتن که بهتره بازم صبر کنه...

تو نت هم نوشته:

1.در صورتی که زن بارداری با بیمار مبتلا به سرخجه تماس داشته باشد، اگر پیش از آن واکسینه شده یا مبتلا گردیده باشد، به اقدام خاصی نیاز ندارد. 

2.باید توجه داشت احتمال این بیماری در ماه های آخر بارداری بسیار ضعیف تر از ماه های نخست است. 

3.سن بارداری به هنگام ابتلا مهم است. اگر ابتلای مادر به سرخجه در طی 8 هفتگی دوران آبستنی باشد، 50 تا 80 درصد امکان دارد جنین او مبتلا شود. در سه ماهه دوم دوران بارداری، 10 تا 20 درصد و در سه ماهه سوم دوران بارداری، ابتلا کمتر می‌باشد.

امیدواریم که همین طوری باشه و مشکلی پیش نیاد.

شما هم برای سلامتی من و مامان دعا کنید...گریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

غــزال
17 شهریور 91 0:19
ایشالله هیچی نشه ..
مامان دو قلوها
17 شهریور 91 10:08
از من میشنوی کلا تا بهبود کامل نرو بعدا اگه قرار بود بگیری دوره نقاهتش کمه تا حالا معلوم شده بود موفق باشی
مامانی
17 شهریور 91 16:06
سلام . من تازه دیشب وبلاگتو پیدا کردم. کلی هم خندیدم آخه از زبون خود نی نی نوشته بودی بامزه بود! نگران نباش چیزی نمیشه
مامان دو قلوها
22 شهریور 91 7:14
خدا کنه هر جا هستی پیروز و سر بلند باشی کم پیدایی نگرانت شدم
ساحل
22 شهریور 91 20:31
عزیزم نگران نباش.
مامان پاتمه
26 شهریور 91 7:36
سلام عسیسم من با اطمینان میگم هیچی نمیشه مواظب خودتون باشین درسا جونم مواظب این مامانی نازنازیت باش نذار از هر چیزی ناراحت بشه و هی غصه بخوره
مامان دو قلوها
26 شهریور 91 11:33
بهت سر میزنم ولی اپ نمیکنی؟