درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

چرا وبلاگت را دوست دارم

1391/11/30 11:27
نویسنده : مامان آرزو
548 بازدید
اشتراک گذاری

از طرف نیلوفر جون مامان روژینا به یه مسابقه دعوت شدم ...

با تشکر ویژه از عاطفه جون میریم سراغ مسابقه...

چرا وبلاگت را دوست دارم؟

یا به نظر من بهتر بود می پرسیدن" هدفم از ساختن وبلاگت چی بوده"

خلاصه هر دو یه معنی را میده نیشخند

من همیشه دوست داشتم مامانی برام از قدیما بگه..

از روزهایی که کوچیک بودم...

ازخاطرات خوب و بد زندگیم...

دلم می خواست از بچگیهام کلی عکس داشته باشم..

به نظر من دخترا خیلی عکساشون را دوست دارن

همین طور خاطراتشون را...

وبلاگت را دوست دارم چون..

می تونم خاطرات هر لحظه زندگیت را توش ثبت کنم قبل از اینکه بعضی هاش فراموشم بشهقلب

می تونم بدون اینکه گذر زمان نوشته هام را کمرنگ کنه برات نگهشون دارم..قلب

می تونم احساساتم را در قالب کلمات به تصویر بکشم و وقتی تو بزرگتر شدی و خاطراتت را خوندی می فهمی که من اون روزها چه احساسی بهت داشتم...قلب

می تونم هر وقت دلم برای بچه گیهات تنگ شد وبلاگت را بخونم ....قلب

و دخترم:

خاطراتت را برایت به یادگار خواهم گذاشت تا بدانی چقدر دوستت دارم و لحظه لحظه عمرم را برای شادی و خوشبختی تو گذاشتم....قلب

تو که باشی سهم لبخند هر روزه ات را به من می بخشی و باز هم بوی صمیمیت به مشامم می رسد..قلب

قلبدخترم خیلی دوستت دارمقلب

ولنتاینتم مبارک

باید سه نفر از دوستانم را به مسابقه دعوت کنم...

اما من همه دوستام را به مسابقه دعوت می کنم و منتظرم ببینم چرا وبلاگهاشون رادوست دارن؟!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)