درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

حس مادرانه من همین الان یهویی

1394/3/24 12:45
نویسنده : مامان آرزو
835 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من سلاااااااااااااااااامبغل

همین الان داشتم یه آهنگی گوش می دادم که حس می کنم حرفهای نگفته من به تو هستش محبت

سرراه من خدا تو رو گذاشته می دونم خیلی هوای منو داشته 

تو همونی که می خوامت تا همیشه نظرم همینه و عوض نمیشه 

خوش به حال من که این روزا کنارم تورو دارم تورو دارم تورو دارم 

زندگی با تو یه لطف دیگه داره خوشی دست از سر ما برنمیداره 

عطر آرامشه تو هوای خونه حتی همسایمون اینو خوب میدونه 

روی مبل خونه خوشبختی نشسته از من و تو نازنین نمیشه خسته

جای قاب عکس یادگاری انگار شادی رو به جای قاب زدیم به دیوار 

خوش به حال من که این روزا کنارم تورو دارم تورودارم تورو دارم

بی تو این دنیا عزیزم نمی ارزه تو نباشی همه چی دروغ محضه 

تو نباشی نمی خوام فک کنم اصلا چی میومد چی میومد به سر من 

خوش به حال من که این روزا کنارم تو رو دارم تورودارم تورودارم 

عااااااشقتم دختر نازم 

لینک دانلود این آهنگ زیبا

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان آینده
26 خرداد 94 11:12
سلام مامان آرزو. با من قهری؟ چرا بهم جواب نمیدی؟ من همون خانمیه زیبا یارمم
مامان آینده
27 خرداد 94 9:20
سلام مامانی اینم آدرس وب کوروش خاله اس. kurosh93.niniweblog.com ببین پسملیمون قشنگه؟؟؟
زهرا
28 خرداد 94 8:42
چه اهنگ قشنگی
مامان آینده
2 تیر 94 11:41
مامانی بلاگفا وبمو خراب کرده. درسا گلی رو تو نی نی وبلاگم لینک کردم. اگه ممکنه منم شما لینک کنین