درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

4 ماه و 10 روز...

1391/4/17 9:59
نویسنده : مامان آرزو
666 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من 4ماه و 10 روزم شده ...

فردا 18هفتگیم تموم میشه و وارد 19 هفتگیم میشم...

وزنم 260 گرم و اندازم 15 سانتی متر شده...

مامانی میگه 4 ماه و 10 روزگی روزیه که روح درمن دمیده میشه....

روزی که من می تونم خیلی چیزها را بفهمم...

از امروز مامانی بیشتر باهام صحبت می کنه...

چون مطمئنه که روح کوچولوی من بهتر می تونه باهاش ارتباط برقرار کنه...

قبل از اون هم هرروز باهام حرف میزد...

مثلا وقتی گرسنه میشه و حس می کنه منم حتما گرسنمه....

می گه عزیزم الان به به میدم بهت، بخوری بزرگ بشی جیگر مامانماچ

یا هرروز از بابایی و مهربونی هاش میگه....

اگه کسی هم ناراحتش کنه باهام درد و دل می کنه....

گاهی هم گریه اش می گیره و آروم نوازشم می کنه ...

و میگه: عزیزم تو رو که دارم  اصلا چرا باید نارحت باشم؟!سوال

فقط تویی که مهمی،سلامتی تو، آینده تو و آرامش خونه ای که تو ، توش زندگی می کنی...قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

غـــزال
17 تیر 91 12:21
سلام مامانی .... خوبید ؟! نینی تو شیمـَکــِتون خوبه ؟! وای خدا من چقدر این حس رو دوست دارم ... !( مادر شدن رو میگم ) فکر کنم باید یه 6-7-8 سال دیگه صبر کنم ... منم دعا میکنم تا 24م که هم بچه سالم ِ سالم باشه ... هم اینکه یه دخمــلی ِ ناز ِ تپل مپل سفید عین خود مروارید باشه ... ! ! بوس برای مامان کوچولو
غـــزال
17 تیر 91 12:22
مامان جونی ( یا شاید بهتره بگم درسا جونی ) لینکتون کردم ...!
غـــزال
18 تیر 91 0:00
سلام مامان جونی ... ! من رسما" عاشق هرچی مامان و نیینی می باشم ... آره والله ... از دست این بارون ِ بدجنس مامان جونی آپلود سنترمون نمیدونم چه بلایی سرش اومده که همه ی عسکــآی من و همه ی عسکای وبلاگ مامانم پریده ... حتی قالبم ( کلی عصبانی گشتیم !
غـــزال
18 تیر 91 0:07
مامانی و درسایی عسکارو از یه جای دیگه سرییییع آپ کردم ... !
سهیلا مامان درسا جون
18 تیر 91 12:54
یه بووووووووووووس واسه مامان کوچولوی نمونه که همه لحظاتش رو بیاد موندنی میکنه
سهیلا مامان درسا جون
18 تیر 91 12:55
راستی 4 ماه و ده روزگیت مبارک کوچولوی خوشگل
غـــزال
18 تیر 91 22:32
خااااک تو سر من ( الهی بمیرم ( اصلا هواسم نبود
غـــزال
20 تیر 91 13:18
عیبی نداره ... یکم دیگر فکر کنید... ! سوتیای دوران ِ نامزدی خیلی جالبه ... )
غـــزال
21 تیر 91 13:04
مامانی ؟! کی میرید تعیین جنسیت ؟! دل تو دلم نیست
غـــزال
24 تیر 91 20:54
مامانی امروز 24مه ! چیشد ؟!