درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

مادرم روزت مبارک

1392/2/11 16:33
نویسنده : مامان آرزو
1,148 بازدید
اشتراک گذاری

flowers_192.gif

مادر عزیزم...

زمانی که دخترکم به دنیا آمد و او را درآغوش کشیدم تمام لحظاتی را که باهم داشتیم درک کردم...

حتی لحظاتی که به خاطر اشتباهاتم مواخذه ام می کردی..

هر زمان که بیدار شدم دخترکم را شیر بدهم شبهایی را تجسم کردم که تو برای شیردادن به من بیدار میشدی...

لحظات سختی که درسا شیرمن را نمی خورد لحظاتی را تجسم کردم که تو برای شیرنخوردن من غصه می خوردی...

هر زمان که دست و پای کوچک دخترکم را می بوسم لحظاتی را تجسم می کنم که تو با آنهمه عشق و محبتت بر دستان کوچک من بوسه میزدی،با سختی ها مقابله می کردی و برای خوشبختی من با همه حتی خودت می جنگیدی و شرمسار می شوم از اینکه این همه سال عشق خالص و بی قید و شرطتت را درک نکردم و برای قدردانی تمام زحماتی که برایم کشیدی حتی برای یکبار هم به دستان همچون گلت بوسه ای نزدم..

مادرم تو جوانیت،دلخوشی هایت،خواسته هایت و .... به خاطر من زیر پا گذاشتی ومن در مقابل همه خوبی هایت جز گفتن" با تمام وجودم دوستت دارم روزت مبارک عشق جاودان من" هیچ ندارم.

روز مادر را به مادر عزیزم و مادر همسرم و آبجی هانیه و عمه های درسا و همه شما مامانهای مهربونی که همیشه باماهمراه هستین تبریک میگم و این گلها را با کلی عشق تقدیم همه تون می کنم...

0-025.gif

21.gifروزتون مبارک21.gif

مادر بزرگ عزیزم هیچ گاه قسمت نشد بر دستهای مهربانت بوسه زنم و به چشمهایت خیره شوم و روزت را تبریک بگویم ... روزت مبارک و روحت شادماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

آرشیدا خانم
11 اردیبهشت 92 17:51
سلام فسقله خوبی خاله؟ روز مامان رو به مامانت از طرف من تبریک بگو باشه روز مادر مبارک مامان درسا جیگمل
مائده(ني ني بوس)
11 اردیبهشت 92 18:50
روزت مبارك مادر با احساس و دوست داشتنياولين سال مادر شدنت را بهت تبريك ميگم
خانمی
11 اردیبهشت 92 19:55
سلام.روزت مبارکککککککککک زیبا یارم تقدیم به تو
خاله هانیه
12 اردیبهشت 92 1:00
قربونت بشم ابجی مهربون و ناز خودم روز تو هم مبارک و همچنین اولین سال مادر شدنت ابجیم . درسای خاله قدر مامانت و بدون . دوستون دارم یه عالمه خوشگلای من
آفتاب
12 اردیبهشت 92 9:23
سلام ببخشید با تاخیر میگم روزت مبارک مامانی خوشگل
رقیّه
12 اردیبهشت 92 11:08
salam khale merc ke miay sar mizani mariz boodam khale
رقیّه
12 اردیبهشت 92 11:14
merc azizam rooze ghashange shoma ham mobarakmamanie mehlaboon
رقیّه
12 اردیبهشت 92 12:02
چرا نیتونم فارسی بنویسم اینجا
رقیّه
12 اردیبهشت 92 12:04
بوس خیس ِ خیس ِ خیس
دختـ ♀ ـرک
12 اردیبهشت 92 17:11
جیگر خاله
تولد 5 ماهگیت مبارک عزیزدلم
روز مامانیا هم به شما مبارک مامانی خانوم



مرسی عزیزم
fati_k21
13 اردیبهشت 92 10:33
خاله ای جونم روزت مبارک
رقیّه
13 اردیبهشت 92 17:29
دو روز پیش یه کار هیجان انگیز کردم اول از همه به جاریم تبریک گفتم
خاله عاطفه و دوقلوها
14 اردیبهشت 92 19:19
سلام متن زیبایی بود روزت مبارک