درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

مامان مامان

1392/2/9 22:31
نویسنده : مامان آرزو
774 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...

یه فسقله بشه یِ کوشورو باهاتون صحبت می کنهмладенец

یه مدت بود مامان در برابر غر زدنهای من به شدت مقاومت می کرد و برای اینکه لوس نشم خیلی زود بغلم نمی کرد و حداقل میذاشت یه مدتی غر بزنم و به هِع هِع  کردنام ادامه بدم و وقتی حسابی شاکی می شدم و گریه می کردم میومد بغلم می کرد،تازه همون موقع هم خیلی عادی برخورد می کرد انگار نه انگار من مدتیه دارم تنهایی باخودم غصه می خورم!!!!

یه ترفند جدیدی پیدا کردم که بعد از هربار انجامش مامان سریع میاد بغلم می کنه و کلی قربون صدقه ام میرهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

وقتی غر زدنهام را شروع می کنم و مامان اهمیتی نمیده میگم مَم مان

اون موقع است که دیگه حال و روز مامان معلومه تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

مامان:(البته من میدونم که این یکی از صداهایی هست که دخملک درمیاره و خودشم نمیفهمه داره من را صدا میزنه اما انقدر قشنگ و واضح میگه مامان که نمی تونم احساساتم را کنترل کنمنیشخند)

مامان از بابا پرسید که من کلمه را چطور تلفظ می کنم سوالآخه اون موقع مامان انقدر ذوقیده و تو پوست خودش نمی گنجه که دیگه یادش میره به تلفظش فکر کنه...

بابا هم گفت: حالا سالی یکبار میگه مامان چقدر شلوغش می کنی

آخی بابایی غصه نخور به همین زودی ها صدات میزنمماچ

چند روز پیشم تمام روز سعی کرد لج من را دربیاره و بذاره غر بزنم بعد ازم فیلم می گرفت شاید بتونه مامان گفتنم را ضبط کنه اما من چون دستش را خوندم اون روز اصلا مامان نگفتم

اینم من و عروسک دوست داشتنیم که وقتی پشتش را فشار میدم میگه 

مامانpixel art باباpixel art دَ دَ pixel artاو او اوpixel art گریهpixel art  خنده

و مامان فکر می کنه شاید همین عروسک کمک کرده تا من بگم مامان

خوب مامانی اینم اولین هدیه من به مناسبت روز مادرتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

بالاخره مامان دست از وسواس برداشت و تصمیم گرفت به منم به به های خوشَزه بدهخوشمزه

و من در چهارمین روز از ماه پنجم زندگیم برای اولین بار فرنی را باشیرمامان امتحان کردمconnie_feedbaby.gif

البته بیشتر دلم میخواست قاشق را بخورم تا خود فرنی 

وقت غذا خوردنم باید عکس بندازم؟!پس کی از این دوربین راحت میشممتفکر

نمیخوام مامان خوشَزه نیستناراحت

قاشق را بده میخوام خودم غذام را بخورم دیده بزرگ شدمخجالتاز خود راضی

این روزا چقدر هوا سرد شده،تو خونه که کلی لباس تنمه...

بیرونم که مامان می ترسه ببرتم منم به شدت به خونه موندن عکس العمل نشون میدم و گاهی انقدر غر میزنم تا مجبور میشن ببرنم دَ دَ و اون موقع است که دوباره میشم همون درسای همیشه خندون و براشون می خندمخجالت

من کلا دخمل خوش خنده ای هستم اما مامان نمیدونه چرا هروقت میریم مهمونی برای همه اخم می کنم و تا کسی باهام صحبت می کنم به شدت گریه می کنم طوری که دل مامانی برام می سوزهمژه

دیشبم که خونه عمه جون بودیم همه اش غر زدم و دلم میخواست  بغل مامان باشم حتی وقتی بابایی بغلم می کرد بازم گریه می کردم ...

به پیشنهاد مامان گربه ملوسی که تو گوشی های آندروید هست را برام آوردن تا ببینن چه عکس العملی نشون میدن..

هی پیشی را زدن و اونم صداهای ناجور دراورد منم به شدت ترسیدم و جیغ کشیدم...نگرانگریه

مامان بیچاره ازم معذرت خواهی کرد اما من نبخشیدمش و انقدر گریه کردم که درس عبرتی بشه برای سایرین تا هرچیزی را به یه نی نی کوشولو نشون ندن

نیشخندمامانی اینجا هم دیگه امن نیستقهقهه

یه مدته که مامان با کریرم هرجا که میره تا کار انجام بده می برتم و باهام بازی می کنه تا کمتر بهانه بگیرم مثلا دیروز من و مامانی کلی وقت تو آشپزخونه بودیم و من بهش کمک می کردم تا سبزی ها را سرخ کنه و بسته بندی کنه نیشخندخجالت

البته گاهی هم جلوی تلویزیون می شینم و برنامه نگاه می کنم هرچند زود خسته میشم و ترجیح میدم دستم،پام یا عروسکم را بخورماز خود راضی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ساجده
9 اردیبهشت 92 20:26
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید
آرشیدا خانم
10 اردیبهشت 92 0:16
سلام وووووووووووی جیگملی راستی که تو هم شبیه پسرایی چکار کنیم مامانی عزیزم ماشاله به دخملت
fati_k21
10 اردیبهشت 92 18:25
وااااااااییی شیطونکم خوش به حال مامانت که تو صداش میزنی
الزامی نست
10 اردیبهشت 92 23:28
سلام خدا حفظش کنه دیدن تلویزیون برای بچه زیر دو سال بده به خدا راست میگم. یه سرچ تو اینترنت کن قصد جسارت ندارم اما به خاطر خود درسا خانوم میگم ماشالاش باشه
مامان گلی
10 اردیبهشت 92 23:50
سلامممممممممممم مامانی.روزت مبارک. الهی بگردم ماشالاه چقدر درساجون ناناز شده.دوست دارم محکم بغلش کنم ببوسمش. چه خوب که تو کریر میشینه و مامانشو اذیت نمیکنم.پس بهش فرنی هم دادی.خوش بحال دخمل طلا. مراقب این فرشته نازمون باشا.
آفتاب
11 اردیبهشت 92 9:58
سلام دیگه یادی از من نمیکنی
مامان پاتمه
11 اردیبهشت 92 10:17
سلام روزت مبارک مامان کوچولو
مائده(ني ني بوس)
11 اردیبهشت 92 18:55
قربون اين درسا جون برم من.مباركه فرني خوردنت.چقدر دخمل خوشگلي هستي تو.مامان گفتنات منو كشته