درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

Happy Mother's Day

1392/2/14 11:24
نویسنده : مامان آرزو
825 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانیconnie_32.gif

روزت مبارک مامان کوچولوی من

امسال روز مادر هرکاری کردم تا بهت بگم مامان روزت مبارک نشد

آخه من هنوز کوشولوام و گفتن کلمه هم برام سخته...

ولی روز مادر سعی کردم زیاد غر بزنم و هی بگم مَم مانتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

امیدوارم اون همه عشقی که تو گفتن این کلمه بود را درک کرده باشی

و غر غر های اون روز را به حساب تبریک بذاریخجالت

اینم کارت پستال دستهای مامان و پاهای کوچولوی من هدیه به مامانی خوفمقلب

(دخترکم بهترین هدیه برای من بوسیدن پاهای کوچولوت بود،عاشقتم نانازم)ماچ

این دسته گل خوجلم از طرف من و بابایی تقدیم به شماقلب

نمیدونم مامانی از من عکس می گیره یا از دسته گلش!!!متفکر

(از دسته گلام نانازیقلب)

مرسی بابایی مگه برای مامان نگرفته بودی؟از خود راضی

بابایی این چیه؟ می تونم بخورمش؟

خیلی قشنگ هستن تاحالا گل ندیده بودممژه

مامانی دسته گل و کجا گذاشتی میخواستم بخورمشنیشخند

مامانی عکس ننداز میخوام دنبال دسته گل بگردماوه

اینم یک نمونه عکس از مموش کوچولو در حال خوردن پاهاشقهقهه

انعطاف بدن را داشتینخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مائده(ني ني بوس)
14 اردیبهشت 92 11:27
درسا جون ايشالا سال هاي سال در كنار مامان مهربونت سالم و سلامت باشي
مامان پاتمه
14 اردیبهشت 92 11:49
جااااااااااااانم روزت مبارک مامانیی
آفتاب
14 اردیبهشت 92 14:46
جانه خاله.بووووووووووووووس.راستی نوشتم منتظرتم زود بیا


خوندم به زودی جواب میدم. نه عزیزم جایی نمیرم .
مامانی
15 اردیبهشت 92 12:42
این عکس آخری خیلیییی نازه روز مادر مبارک
خانمی
15 اردیبهشت 92 19:33
روزت مبارک مامان درسا.ایشالله سال دیکه خودش میگه مامان روزت مبارک زیبا یارم تقدیم به تو
الزامی نیست
15 اردیبهشت 92 22:10
ماشاءالله ماشاءالله خدا حفظش کنه
خاله هانیه
16 اردیبهشت 92 12:35
ای جون الهی خاله قربونت بشه که انقدر نازی تو .
رقیّه
16 اردیبهشت 92 13:35
ای جانم انعطاف بدن
رقیّه
16 اردیبهشت 92 13:35
چقد ماه شدی خاله
رقیّه
16 اردیبهشت 92 13:35
مامانی مبارکت باشه
رقیّه
16 اردیبهشت 92 13:40
عزیزم کامنتتو ب آقایی نشون دادم غش کرده بود از خنده گفت احسنت بله کاملا درسته حقیقته خواهر شوهرم آره دارم پست قبل نوشتم داشتیم می رفتیم خونشون کل راهو هی گفت جاری چیز کوفتیه
رقیّه
16 اردیبهشت 92 13:41
با هــوار تا آرزوی خوف واسه درسا و مامانو باباش فعلا با اجازه
مامان نفس
16 اردیبهشت 92 16:00
سلام مامان درسا خوبی وای شما که خیلی به نظر کم سن و سال می رسی؟ واقعا چند سالتونه؟ درسا شبیه خودته!! می دونستی؟ خوشحال شدم که اومدی به نفسم سر زدی
آرشیدا خانم
16 اردیبهشت 92 17:09
اوووووف جیگملی دووووستت دارم اول روزت مبارک دوم یه بچه پسر خالم اینقد سبیه درساست که حد نداره حالا یه بار عکس ازش میذارم خودت ببین سوم خاله قربونه انعطافت عاشق اینم که بچه پاهاشو برسونه تا دهنش اما آرشیدا نمیکنه اینکارو عزیزمی خاله بوووووووووووووس اینم هدیه من به شما خانمی
آرشیدا خانم
16 اردیبهشت 92 17:12
راستی فکر کنم حجم عکسات بالاست همه رو باز نکرد اونا هم طول کشید تا باز شدن کمتر کن حجمشونو تا زود باز شن
دختـ ♀ ـرک
16 اردیبهشت 92 23:36
بخورم تورو نازنازی کوچولـــــــــــــو خنده و اخم و تعجبشو نگا، ای جانم
fati_k21
17 اردیبهشت 92 9:50
خاله ای یه سوال داشتم اگه زحمتی نبود جوابمو بدین.......شما تو دوره دبیرستان رشته تون چی بود؟؟؟؟


حسابداری
خانمی
17 اردیبهشت 92 10:40
رقیّه
17 اردیبهشت 92 15:59
merC ke webamo terekoondi
رقیّه
17 اردیبهشت 92 16:00
سلام سلام کلوچه ی خودم چطوره؟
رقیّه
17 اردیبهشت 92 16:01
ماشششششششالا هزااااااار ماشششالا
مامانی مهلبون یه سپندی چیزی واسش دود کن
عکسای نازشو تو کامپیوترو گوشیم دارم هر روز نیگا می کنم دلم براش تنگ میشه


مرسی عزیزم
رقیّه
17 اردیبهشت 92 16:01
ی جورایی بش عادت کردم
رقیّه
17 اردیبهشت 92 16:02
اسمت خیییییییییییییییلی بت میاد جیگر برازنده ی شماست
رقیّه
17 اردیبهشت 92 16:02
راستش خودمم ب شادوماد حسودیم میشه بخاطر بوسای خشکو خیسم
رقیّه
17 اردیبهشت 92 16:03
نازم ایشالا همیشه سرتو بالا بگیری تا حالا ب مامانم ننه نگفتم بش میگم مامی
رقیّه
17 اردیبهشت 92 16:03
تا حالا ک فقط گفته دوستت دارم,چشم,عاشقتم,می میرم برات,............................ راستی خاله شادوماد بت سلام می رسونه میگه ماشالا چقده ناز و خوشگله
رقیّه
17 اردیبهشت 92 16:04
اگه جاری نبود سوژه خنده نداشتیم به خیرش امیدی نیس کلا جاری خوراک خنده ی هر روزمونه همه ی جوکای عالم یه ور جاری دو ور درسا جونم ایشالا در زندگی آینده ت جاری نداشته باشی کلوچه ی من تنها پرنسس خونه باشی و یه شاهزاده گیرت بیاد منم دعوت کنیا میام عربی می رقصم
سارا
31 اردیبهشت 92 21:43
اولین عکس درساکناردسته گل چه قدناناسهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه