درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

تعیین جنسیت دوم...

1391/5/10 1:45
نویسنده : مامان آرزو
800 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...

امروز نوبت سونو داشتیم...

رفتیم مرکز سونوگرافی و منتظر شدیم تا نوبتمون بشه...

مامان کلی استرس داشت و دعا می کرد همه چیز خوب پیش بره...

نوبتمون که شد رفتیم تو و بعد کلی وقت که منتظر شدیم دکتر اومد...

از مامان پرسید که اول سلامتش را بگم یا جنسیتش را ....

مامانم گفت: معلومه که سلامتیش مهمتره...

دکتر گفت: نه دیگه راستشو بگو....

مامان گفت: شکم اولمه برام هیچ فرقی نداره چی باشهقلب

دکتر کارش را شروع کرد..

و مامان برای بار دوم نمای کلی بدنم را دید ...

کلی جلوی خودش را گرفت تا از خوشحالی گریه نکنهماچ

دکتر گفت : بچه ات دو تا پای سالم داره...

دو تا دست سالم داره...

قفسه سینه اش هم سالمه...

سرشم سالمه، اینکه میگم سر یعنی فک و لب بالا و بینیش....

مامان خوشحال گفت : خداراشکراوه

بعدشم گفت : بچه ات دختره ،شب چله به دنیا میاد ،اسمشم بذار یلدالبخند

البته این تاریخیه که تو سونو مشخص شده ، هنوز دکتر مامان چیزی نگفته

خداییش حال کردین مامان و بابام چه حس قوی دارن!!!!!

دو تایی ، یک صدا گفتن نی نی ما دخملهاز خود راضی

بعد سونو مامان همه چیو واسه بابا تعریف کرد...

بابا خیالش راحت شد ....

گفت: واقعا از سری قبل دل چرکین بودم، خدارا شکر...

امروز مامان یه چیزی یادم داد...

بهم گفت : همیشه هر چی پول بدی آش نمی خوری!!!!

و این جمله همیشه و همه جا هم کاربرد نداره ...

هر چند که نمیشه گفت درست نیست!!!!!

اون سری که مامان رفت یه مرکز خصوصی ...

دکتر نه درست باهاش صحبت کرد و نه کلی وقت گذاشت....

سریع مامان را فرستاد بیرون و مریض بعدی....

اما امروز که مامان رفت درمانگاه...

با اینکه بیشتر از اونجا معطل شد...

اما با یه دکتر خوش برخورد مواجه شد..

که همه سوالای نگفته مامان را جواب داد...

و هزینه اش هم دقیقا یک، دهم اونجا شدتعجب

و این یعنی همیشه هم هرچی پول بدی آش نمی خوریاز خود راضی

امشب هم بابا عمه و شوهرش را دیده بود...

هرچی اصرار کردن که جنسیت نی نی چیه ؟

بابا گفته از خودش(مامان) بپرسید....

بابایی مهربونماچ

آخه مامان خیلی برای گفتن جنسیتم ذوق داشت...

هرچند که دلش می خواست همه دورهم جمع باشن بعد بگه...

اما می دونست شاید حالا حالا ها دورهم جمع نشن ....

و عمه هامم کلی ذوق دارن بدونن من چی هستم خوبخجالت

خلاصه عمه ای سریع زنگ زد به مامان و ازش پرسید...

مامان یکم شیطونی کرد و هی گفت بگم؟! و نگفت....

بالاخره گفت: همون که خودت بیشتر دوست داشتی...

عمه هم کلی ذوق کرد و گفت: راست میگی؟!!!!!!!قلب

بعدشم کلی دعا برای سلامتیم و راحت زایمان کردن مامان کرد...

تا فردا هم احتمالا بقیه عمه ها می فهمن و به مامان زنگ می زنن...

خوب حالا دیگه همه می دونن من دخترم و به زودی باید برام لباس خوجل بخرن...

 

منم برم بخوابم که امروز کلی تو شکم مامان ورجه وورجه کردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

غـــزال
10 مرداد 91 14:13
آخــیش .... پس خاله ای سالم ِ سالمی خداروشکر ....اول از همه این مهمه آخ آخ پس روز ِ تولدت با روز ِ تولد بابای من یکیه ... آخی خیالم راحت شد !
مامانی
10 مرداد 91 18:33
قربونت برم پس باهمیم من الان 5 ماه و 9 روزمه و تو 20 هفته هستم دیروز سونو گفت 20هفته ای و داخل ماه پنجم هستی

اشتباه نگفته گلم ممکنه اینطوری باشه

زایمان البته تاریخ دقیق نداره ممکنه حتی یه هفته اینور وانور بشه

بالای وبت رو هم بکن 4 ماه و 5 روز یعنی 4 ماه اتمام و 5 روز از ماه پنجم

واسه همین میگم اشتباه کرده دیگه عزیزم من 5ماهم تموم شده و وارد ماه ششم شدم احتمالا باید اوایل آذر یا اواخر آبان نی نی دنیا بیاد سری قبلی هم تو nt بهم گفت 5 آذر!!!!!!
آرام
11 مرداد 91 11:52
خدا رو شکر کوچولوی سالم تو راه داری ، مواظب خودت و عروسک خانوم باش عزیزم


مرسی عزیزم
غـــزال
11 مرداد 91 12:27
ااا مامانی درسایی مگه وارد 6 ماهگی نشده بود ؟!؟!

اشتباه بود اون بالا؟!


نه عزیزم درسته درسا کوچولو 5 ماهگیش تموم شده و وارد 6 شده خاله مهربون.
غـــزال
11 مرداد 91 14:54
آخــه اون بالا آدمُ گیج میکنه ... زده 5 ماه و 4 روز !
غـــزال
11 مرداد 91 14:55
قبونت بــِلـَم عسلم


خدا نکنه خاله
غـــزال
11 مرداد 91 14:56
وای مامانی کلی بخاطر سوتیتون خندیدم )

ای کاش زودتر یادتون میومد


آخه دیروز یادم افتاد.
غـــزال
11 مرداد 91 17:11
اون بالایی ِ درست شه خوب میشه

مامانی شما کجایی اید!؟


غـــزال
12 مرداد 91 14:24
آخی ... بالاخره پس یه هم شهری پیدا شد ما هم تهرانیم مامانی ! دهکده المپیکیم ! ا ؟! راست میگید درسته ... بعد یه سوال مامانی ... بچه بره توی 9 ماه به دنیا میاد یا اینکه 9 ماه و 30 روزش تموم شه ؟!
غـــزال
13 مرداد 91 1:38
خب پس ... من این اطلاعات رو شدیدا" لازم دارم ! بی خــوابی زده به سرم !
مامان دو قلوها
13 مرداد 91 11:58
اول ارزو سلامتی دارم برا شما و همه مامانای چشم انتظار غزال جون کلا برا زایمان طبیعی اونم تک قلو 40هفته میگن بچه مچوره یعنی رسیده برا دو قلو دو هفته زودتر زایمان رو تاریخ میزنن البته چند قلوها خوشون هولن 28 هفته هم دنیا میان گاهی
مامان دو قلوها
13 مرداد 91 14:45
اره حق داری اینجوری میفهمن کار بیرون و کار خونه چقدر توام سخته من هفته 25هستم
مامان دو قلوها
15 مرداد 91 10:52
سلام مامانی درسا جونمون خوبه؟ بوسش کن از طرف خاله
مامان تسنیم
16 مرداد 91 13:43
خوب مبارکه من هم دفعه اول تعیین جنسیت اصلا روز خوبی برام نبود...
غـــزال
19 مرداد 91 0:18
مامانی دارم نگرانتون میشم خوبید ؟!
سودی مامان خرزوخان
20 مرداد 91 16:39
سلام عزیزم واقعا خوشحال شدم واست مثه اینکه ما دوتایی بارداریمون عینه همه منم رفتم سونو و نی نی من هم دختره همونطور که باباش عاشق دختر بود ختما به وبلاگمون سر بزن و واسه اسم کمکمون کن آخه میخوام یه اسم تک بذارم واسه نی نی حتما بیا کمکم
دخترک
20 مرداد 91 20:10
غـــزال
22 مرداد 91 16:10
من یکی دیگه از تو کف موندن خسته شدم !