درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

دسته گل درسا خانوم

1393/4/13 23:35
نویسنده : مامان آرزو
669 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم خرابکارمحبت

دیشب با بابایی رفتیم پارک و وقتی برگشتیم خانوم خانوما تو ماشین خوابش برد و برای همین نتونست شیر آخر شبش را بخوره و صبح ساعت شش مامانیش را بیدار کرد و بعد که تا ساعت هشت نونو خورد و مامانی را بیچاره کرد مامانش براش شیردرست کرد و پوشکشم عوض کرد و نونو داد دوباره تا بلکه بخوابه و بذاره روز جمعه یکم بیشتر استراحت کننخسته

اما خانوم خانوما هی اومد بالای سرمامانیش و گفت مامان مامان و هی رفت بالاسر باباش و گفت حمید حمید و نذاشت هیچ کدوم بخوابن تا اینکه یهو سرو صداش نیومد و مامان و بابای خسته اش از هوش رفتن و بعد از نیم ساعت که یهو مامانی از خواب پرید دید بلهههههههههه درسا خانوم ماژیک وایت بردش را برداشته و آثار هنریش را روی دیوار و مبل ثبت کرده و بعد از ترس مامانش کاغذ دیواری هارا پاره کرده که مامانش نبینه و مامان بعد از دیدن اون صحنه رفت تو اتاق و گریه کردگریه

اینم دسته گل درسا خانوم

اینم قیافش که داره به دیوار اشاره می کنه و میگه هــــــــــــیییی هــــــــییی و بعد که مامان ازش می پرسه کی اینکار و کرد درکمال خونسردی میگه حمید کردتعجب و بعدشم میره و حمید و تنبیه می کنهقه قهه

بعد از اینکه یکم گریه کردم و آروم شدم مجبور شدم تغییر دکوراسیون بدم چون فعلا نمیشه کاغذ دیواری ها را عوض کرد و اگه بخوایم فقط اون یکی را بکنیم و درستش کنیم اونا نو میشه و بین کاغذای دیگه بیشتر تابلو هستش به اجبار آینه و کنسول را گذاشتیم جلوش تا از دید پنهان باشه و بازم انقدر رفتی سمت آینه که از ترس تکرار اتفاقی که تو کوچولویی هات افتاد آینه را گذاشتیم پشتش که خدایی نکرده اتفاق بدی نیفته زیبا

نانازی امروز خیلی خیلی ازدستت ناراحت شدم شما خرابکاری زیاد می کنی اما این یکی واقعا فاجعه بودش و فکر نکنم حالا حالاها از یادم برهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

طلوع
14 تیر 93 4:12
نمیدونم بخندم یا گریه کنم!!!!! خنده دارترین و در عین حال گریه دارترین پستت این بود!!!!! حستو در اون لحظه درک میکنم خدا عاقبتمون رو به خیر کنه از دست این بچه ها
مامان آرزو
پاسخ
آره واقعا خودمم نمیدونستم باید دعواش کنم یا بخندم
خاله سنا
14 تیر 93 10:54
ای وایییی جوجو چکار کردی
مامان آرزو
پاسخ
خنده نداره مامان کلی گریه کرد خاله
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
14 تیر 93 12:53
واااااااااااااااااااااای مامانی؟؟؟؟؟؟؟؟ درسا چیکار کردی خاله؟؟؟؟؟؟؟ مامانی مثل اینکه شمام مثل من موقع ناراحتیت زورت به گریه میرسه ها... زیبا یارم،تقدیم به تو
مامان آرزو
پاسخ
آره گریه خوراکمه