درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

آتلیه مامان شماره 11

1393/12/8 20:22
نویسنده : مامان آرزو
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

آتلیه شماره یازده مربوط به چند روز پشت سرهم هستش که از شما عکس گرفتم و سعی کردم یکسری از مواردی که بابایی بهم آموزش میداد را به کار ببندم و عکسهای بهتری بگیرم و بعد از گرفتن عکسها تجربه زیادی از تنظیمات نور و ایزو و دریچه دیافراگم و کلی اصطلاح دیگه و دستکاری کردنشون بدست آوردم 

اما در کل از عکسها زیاد راضی نبودم تو اون چند روز نور خوبی نداشتیم و شما هم اصلا همکاری نکردی

قبل از شروع عکاسی 

این عکست و خیلی دوست دارم عزیزم

دوسال و دوماه و سه هفته و شش روزگی

 

 

 

 

 

 

 

 

آتلیه دو سال و دو ماه و چهار هفته 

 

 

 

 

 

 

 

این عکس و دوتای قبلی داشتی قسمت ترسناک از پونی کوچولو رو تماشا می کردی و منم ازت عکس گرفتم ژستات جالب بودن 

اینجا هم با تعجب به من نگاه کرده بودی و داشتی برام تعریف می کردی چی شده

میگی عکس نگیییییییییییر

 

 

 

 

 

 

 

دیگه خسته شده بودی و همکاری نمیکردی

اینجا هم با عصبانیت اومدی برام شاخ و شونه کشیدی

 

 

فدای لبهای قشنگت بشم 

آتلیه دو سال و دوماه و چهار هفته و یک روزگی به اصرار شما

از بس بعد از هر آتلیه و عکس به خاطر همکاریت جایزه گرفته بودی گیردادی که ازت عکس بگیرم تا بتونی ازم جایزه بگیری دخمل بدجنس من

 

 

 

 

نیم رخ زیبای دردونه من 

چندتا عکس هنری

 

 

 

 

بینیت را چنگ زدی و مجبور شدم برات چسب بزنم تا گریه نکنی و فکر کنی خوب میشه اینجوری

بعد از آتلیه از خستگی خوابت برد

پسندها (2)

نظرات (1)

الهام
24 فروردین 94 20:24
آرزو جون چقد كارات و حرفات به دل ميشه روحيه منم خيلي اين كارا رو ميپذيره واسه همين خوب دركت ميكنم من هنوز بچه دار نشدم نميدونم اين كارايي كه تو واسه درسا انجام ميدي رو منم ميتونم انجام بدم يا نه ولي خيلي خوبه كه تو انقد با عشق و با ساده ترين امكانات عكس ها و خاطرات زيبايي براي درسا به يادگار ميگذاري اميدوارم هميشه موفق باشي و هميشه خاطراتت خوب و شاد و پر از عشق باشه
مامان آرزو
پاسخ
ممنون عزیزم اگه مثل من باحوصله باشی مطمئنم عکسها و خاطرات بیشتری را به جا میذاری فقط حواست به باباهای شیطون و بی حوصله باشه بابای درسا که همه اش میخواد من را از ادامه نوشتن خاطرات درسا تو وبش منصرف کنه اما هنوز موفق نشده