درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

آتلیه مامان (شماره17)

1394/9/20 0:24
نویسنده : مامان آرزو
754 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلمون

این عکسها دو روز بعد از اولین خریدهای تولد بازار گرفته شده ونشون میده که من از 5 ماه پیش تم درسا رو انتخاب کردم و درگیر یکسری کارها بودم خجالت

آتلیه 2 سال و 10 ماه و یک هفته و یک روزگی بغل

این عروسک دکتر مک رو به زحمت تو بازار پیداش کردیم که متاسفانه اورزینال هم نبود ولی بازهم از هیچی خیلی بهتر بودشراضی

مدتها بود که ایده درست کردن بالن تو سرم افتاده بودش و بالاخره باهرکمی و کاستی اجراش کردم و به چز از مدل موهات که داغونش کردم همه چیز خوبهخندونک

درسا بعد از خرید عروسک دکتر مک اونو باخودش برد مهد کودک و چندروزی هرجا میرفت می بردش و به همه هم می گفت میخام تولد تُتُر مک بگیرم و شانس آوردیم که کسی متوجه نمیشد چی میگه قه قهه

اینجاهم مثلا دکتر مک شده و خیلی خوشحالهبغل

فداااااااای خنده هات عشقم بغل

این عکست رو خیلی دوست دارم درسای نازم بوسمثل عکسهای آتلیه تخصصی شده خخخخندونک

موووووووش خوشگل من عااااااشقتم محبت

واااااای ژستت و قربون بوس

اینجوری نگاهم نکن می ترسم خخخبترسو

این عکست رو هم خیلی دوست دارم باباحمید دقیقا همچین عکسی داره مال دوره عقدمونه که من هی عکس میگرفتم ازش اونم مثل شما شکلک درمیاوردخستهخندونک

ممنون که با ما بودینبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

✿میس مریم✿
3 فروردین 95 17:41
سلام وبتون خیلی عالیه یه منم سر بزندی با تبادل لینک موافقید؟