درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

روز دختر(آتلیه مامان15)

1394/5/26 19:17
نویسنده : مامان آرزو
1,208 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comروی پیشونی ِ فرشته ها نوشتهniniweblog.com
niniweblog.comهرکی دختر داره جاش وسطه بهشتهniniweblog.com
niniweblog.comاز آسمون میباره دُر و طلا و گوهرniniweblog.com
niniweblog.comزر و سیمو نقره وقتی میخنده دخترniniweblog.com
niniweblog.comیکی یدونه دختر چراغ خونه دخترniniweblog.com
niniweblog.comگلابتونه دختر ماه آسمونه دخترniniweblog.com
niniweblog.comقندو نباته دختر همیشه باهاته دخترniniweblog.com
niniweblog.comاسم قشنگو نازش ورد لباته دخترniniweblog.com

niniweblog.comتو شبای تاریک ماه و ستاره دخترniniweblog.com
niniweblog.comکوچیکو بزرگش فرقی نداره دخترniniweblog.com
niniweblog.comدختر کوه نمک دختر عزیزهniniweblog.com
niniweblog.comچشماشو میبنده میخنده ریزه ریزهniniweblog.com
niniweblog.comشاخه نبات دختر ، آب حیات دخترniniweblog.com
niniweblog.comوقتی که غم داره دلت میمونه باهات دخترniniweblog.com
niniweblog.comیکی یدونه دختر چراغ خونه دخترniniweblog.com
niniweblog.comگلابتونه دختر ماه آسمونه دخترniniweblog.com
niniweblog.comقند و نباته دختر همیشه باهاته دخترniniweblog.com
niniweblog.comاسم قشنگو نازش ورد لباته دخترniniweblog.com

 ♫♫♫

niniweblog.comتو شبای تاریک ماه و ستاره دخترniniweblog.com
niniweblog.comکوچیکو بزرگش فرقی نداره دخترniniweblog.com
niniweblog.comدختر انیسه دختر عزیزهniniweblog.com
niniweblog.comچشماشو میبنده میخنده ریزه ریزهniniweblog.com

niniweblog.comشاخه نباته آب حیاتهniniweblog.com
niniweblog.comروزای سختی دختر باهاتهniniweblog.com

niniweblog.comکوه نمک دختر بلا کلک دخترniniweblog.com
niniweblog.comمثل اناره شیرین ترک ترک دخترniniweblog.com

niniweblog.comیکی یدونه دختر چراغ خونه دخترniniweblog.com
niniweblog.comگلابتونه دختر ماه آسمونه دخترniniweblog.com
niniweblog.comقند و نباته دختر همیشه باهاته دخترniniweblog.com
niniweblog.comاسم قشنگو نازش ورد لباته دخترniniweblog.com

ســـــــــــــــــــــــــــــــــلــــــام

نانازی خوشگلمniniweblog.com

درســـــــــــــــای نـــــــــــــازم روزت مبـــــــــــــــــارک

عشق کوچولوی من این متن آهنگ دختر هستش که من عاشقشم و به جای دختر میگم درسا و از صبح روز دختر این آهنگ و گذاشتم و باهاش می خوندم و هی بوست می کردم میگفتم دخترم،عشقم روزت مبارک و توهم می گفتی روز توام مُمارک مامانیniniweblog.com

 

از اول آهنگ بی نهایت خوشم میاد اونجایی که میگه هرکی دختر داره جاش وسط بهشته

روز دختر شما که متوجه نمیشدی چه روزیه اما من حال و هوای خوبی داشتم عشقم ،از اینکه تو دختر هستی تو پوست خودم نمی گنجیدم و حس می کردم نسبت به اونایی که پسر دارن برتری دارم

در تدارک جشن برای شما بودم که تو پست بعدی توضیحات رو میدم و اون روز باهمدیگه کیک درست کردیم عشقم و به شما کلی خوش گذشت شب هم که بابایی از سرکار برگشت من رفتم بیرون و برات یه واکی تاکی خریدم و کادوش کردم اما وقتی برگشتم شما خوابیده بودی عشقم ولی خیلی زود بیدار شدی و درحقیقت چرت زده بودی و من هدیه ات رو دادم با ذوق بازش کردی و پرتش کردی گفتی این و دوست ندارم آخه فکر کردی که تلفن هستش و برات جذاب نبود و مامان خیلی ناراحت شد که شما رو خوب نمی شناسه و هدیه مناسب برات نخریده عشقم غمگین

ولی فرداش کلی با هدیه ات بازی کردی و خیلی هم دوستش داشتی البته همچنان کاربرد تلفن داره برات و بیشتر باهامون صحبت می کنی تا استفاده بی سیم قه قهه

عااااااااااشقتمبوس

 

ممنون از همکاریت دختر قشنگم عاااااااااااشقتم 

اینم هدیه روز دختر نانازی خوووووودمبوس

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهرا
27 مرداد 94 20:02
روزت مبارک درساجون ماه خاله
مامان آرزو
پاسخ
عزیــــــــــــــزمفدات بشم عزیزم که انقدر ماهی حتی من پست روز دختر رو نگذاشته شما تبریکش رو میگی ممنون که همیشه به من و دخترم لطف داری
مامان پارساوروجک
27 مرداد 94 21:09
آرزو جون شما کلا جواب پیامارونمیدی یا فقط بعضیاشونو نمیدی
مامان آرزو
پاسخ
سلام عزیزم ،فدات بشم تا فرصت نداشته باشم که جواب پیام ها رو بدم تاییدشون نمی کنم خانومی
الیکا
27 مرداد 94 21:12
سلام مامان درسا جون، روز دختر رو به درسا جون تبریک میگم لطفا" به منم رمز بده ممنونم عزیزم
مامان آرزو
پاسخ
سلام چشم عزیزم حتما رمز دار کنم رمز رو به همه دوستان میدم نگران نباشید شما هستید که انگیزه نوشتن و به روز بودن رو بهم میدید دوستون دارم دوستای عزیزم
خاله معصومه و بچه ها
27 مرداد 94 23:48
سلا م خاله آرزو خسته نباشید راستی تا یادم نرفته است روز دختر را به درسا جونم تبریک بگویم که به اندازه ی یک دنیا دوستش دارم لطفا می شود رمز را به من هم بدهید
مامان آرزو
پاسخ
سلام بله عزیزم حتما فقط معصومه جان وبلاگی که برای درسا ساختی بی زحمت حذفش کن و عکسهای درسا رو جایی نذار ممنون عزیز دلم
خاله معصومه و بچه ها
28 مرداد 94 10:57
حذفش کردم خاله آرزو فقط می شود رمز را به من هم بدهید ؟
مامان آرزو
پاسخ
معصومه جان هنوز مطالب رمز دار نشدن به محض رمز دار شدن حتما رمز رو به همه تون میگم
آیدا
31 مرداد 94 18:42
درسا جون خوشگلم دوستت دارم لطفا رمز رو به ما هم بدید
مامان آرزو
پاسخ
جشم فعلاکه همه چیز پیچیده