درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

1000days (آتلیه مامان 16)

1394/5/31 22:49
نویسنده : مامان آرزو
1,149 بازدید
اشتراک گذاری

ریسه های هزار روزگی دختر گلممحبت

کل تمی که برات درست کردم عشقم و خیلی خیلی زیبا شده بود با اینکه عجله ای شد محبت

فدای ژست قشنگت بشم من 

بااااااااااز هم عاشق ژست زیبات بشمبغل

اینم یکی از ژستای خودته عزیزم بوس

اینم دومین کیک به مناسبت هزار روزگی که خودم پختم خجالت

فدای اداهای خوشگلتبوس

جووووووووونمی دختر بانمکمبوس

اینم نمکایی که وقتی عکس می گرفتم می ریختی بغل

اینم یکی دیگه از نمکاتقه قهه

چه عجب صاف نشستی شمازیبا

جوووووووووون فدای لباتبوس

هزااااااااااااااار روزگیت مبارک عشقمتشویق

یه بار دیگه شمعها رو روشن کردم بدون تاج عکس بگیری عشقمخجالت

وااااای باورم نمیشه از دوسالگیت یادت مونده که موهات میسوزه با شمعتعجببغل

این ژست طبیعیت که به موقع شکارش کردم و خیلی دوست دارممحبت

فدات بشم که اینطوری نگاه می کنی شمع هات رو محبت

بالاخره موفق شدی یکی شون رو خاموش کنیزیبا

خوشحال از خاموش شدن شمع ها 

چشمات بد افتاد تو عکس اما خنده ات رو دوست داشتمبغل

مشغول ناخونک زدن به شکلات های کیکخندونک

بغلمحبتبوس

فدای ژستهای قشنگت بشم من ممنون که همکاری می کنی باهام عشقمبوس

این یه عکس هنری هست مثلا قه قههشمع ها رو مات کردم و شما رو واضح خندونک

وقت بریدن کیک هستراضی

ایشالا هزار سالگیت عشقم بغل

اینم جای برش کیک عشقمتشویق

پسندها (2)

نظرات (0)