درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

3 روز دیگه تا تولدت مونده....

1391/8/29 1:11
نویسنده : مامان آرزو
764 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل گلمماچ

سه روز دیگه تا تولدت مونده ....

وایی که چقدر منتظر این لحظه هستم......

ماه هاست که انتظار کشیدم....

دیروز خونه مامانی بودم...

بابابزرگ حالش بد شده بود و برده بودنش بیمارستاننگران

و من کلی براش نگران شدم....

ایشالا که زودتر حالش خوب بشه و مارو خوشحال کنه

صبح با بابایی رفتم دکتر ....

که خداراشکر همه چیز خوب بود.....

بعدشم بابا بردم خونه مامانی از خود راضی

این چند روزه خیلی درد دارم...

مدام کمرم درد می گیره و دل درد دارم...

دکتر گفت ماه درده و باید مراقب باشم ...

که اگه منظم و شدید شد سریع برم بیمارستان...

برای آخرین بار با اون دستگاه صدای قلبت را شنیدم ...

همش باهات صحبت می کنم که صبر کنی....

روزها رو برات می شمارم تا سر وقت به دنیا بیای...

دلم می خواد تو آذر به دنیا بیای...

و همشم استرس دارم عجله کنی...

خلاصه دخمل گلم سه روز مونده....

بابا این چند روز را مرخصی گرفته تا بیشتر پیش هم باشیم..قلب

امشبم برام الویه درست کرد.....

غذایی که خیلی دوست دارم و بابا اصلا خوشش نمیادنیشخند

خیلی کیف داد همه کارهاشو خودش کرد...

گفته تو این چند روزه نباید هیچ کاری انجام بدم.....

حتی نباید با ماشین از خونه بیرون برم....

میگه تکون داره و خطر ناکه براتنگران

خلاصه فعلا حبسیم در خانه و هیچ کاریم جز خوردن و خوابیدن نداریمابرو

خوب من برم که بابایی منتظرمه تا باهم بخوابیم......

شب بخیر کوچولوی دوست داشتنی منماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نگار
29 آبان 91 13:37
خاله نظر خوخوصی داری