درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

فقط دو روز دیگه مونده....

1391/8/29 22:06
نویسنده : مامان آرزو
636 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلمماچ

چیزی به لحظه دیدارمون نمونده....

دلم خیلی بی تاب شده.....

باورم نمیشه دو روز دیگه بغلت می کنم....

خیلی خوشحالم که اولین نفری هستم که می بینمت......

البته اگه دکتر و بقیه پرسنل را حساب نکنیمچشمک

امروز بابا خونه بود.....

کلی زحمت کشید......

خونه را جارو کرد و مبلها را جابه جا کرد.....

بعدشم رفت بیرون و لیست بلند بالایی که براش نوشته بودم را خرید و برگشت.....

می خوام همون روز که از بیمارستان میایم برای ناهار همه را دعوت کنم......

دارم یه ژله رنگین کمان درست می کنم.....

باید حسابی بترکونم دیگه.......

آخه یه خانوم کوچولوی خوشگل می خواد برای اولین بار بیاد خونمونماچ

وایــــــــــــی خدایا شکرت ....

فردا شب آخرین شبیه که بی تو می خوابم....

بعدش دو تایی می خوابیم....

من و تو باهم .......

همش تو کنارمی و هیشکی نمیتونه از هم جدامون کنه....

محکم بغلت می کنم و هی می بوسمت.....

خانوم کوچولو ممنون که اومدی تو دلم......

ممنون که میای پیشم..

ممنون که خوشبختی من و بابا را کامل می کنی...

دوستت داریم......

مامان و بابا.ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطیما
29 آبان 91 23:26
عزیزم بهت پیشاپیش تبریک میگم.مواظب درسا کوچولومون باش .از طرف خاله یه بوس گنده واسه درسایی
نگار
30 آبان 91 0:39
آخ که چقدر قشنگ مینویسی ... خوش به حال درسا کوچولو ... سخت چشم به راهشیم .