درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

سینه خیز ...

1392/3/8 21:04
نویسنده : مامان آرزو
861 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نانازی...قلب

چند روزه تلاش می کنی تا بتونی وسایلی را که میخوای برداری...بغل

امروزم که رفتیم خونه مامانی کلی تلاش کردی...

و بالاخره در 6 ماه و 1هفته و 1روزگی موفق شدی سینه خیز بریهورا

البته به نظر من که بیشتر شبیه چهار دست و پا رفتن می مونهاز خود راضی

روی دستات وایمیستی و خودت را هل میدی جلو..قلب

بالاخره موفق شدی عروسکت را بگیری خوشگلمماچ

فسقلی سینه خیز میری یا چهار دست و پا؟!متفکر

چیکار می کنی فندق کوچولوی نانازقلب

عزیز دلم مستقل شدنت مبارکنیشخند

خدا به داد من و وسایل خونه برسهنگران

فردا میریم تا واکسن 6ماهگیت را با 9 روز تاخیر بزنیم آخه بابایی مهربون ازم خواسته بود تا پنجشنبه صبر کنم که اگه شما بی قراری کردی تو نگهداریت بهم کمک کنه خجالتمرسی همسرمماچقلب

امیدوارم که زیاد اذیت نشی نانازیقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

الزامی نیست
8 خرداد 92 23:55
سلام

ماشالله،ماشاللهش باشه،چشم و گوش شیطون کور و کر خدا بهش سلامتی بده و همچین شما . به نظر من هم بیشتر به چهاردست و پا نزدیکتر تا سینه خیز.
موفق باشید


ممنون عزیزم
مامان کیان کوچولو
9 خرداد 92 0:27
عزیزم سر فرصت میام و پست هاتو میخونم اما رمز و خصوصی میذارم وهمیشه هم رمزمون همین هست
آرشیدا خانم
9 خرداد 92 1:58
خدای من ببین چقد اداهاش شبیه آرشیداست عزیزم هر بار میام وبلاکت انگار قل آرشیدا رو میبینم من که با برگشت آرشیدا مشکل دارم دستش گیر میکته زیر پهلوش
آفتاب
9 خرداد 92 10:15
مبارک باشهآفرین فسقلی خاله.راستی امتحانمو خوب دادم


خداراشکر خاله ای
آفتاب
9 خرداد 92 11:23
مامانی نمیدونم چیکار کنم بیشتر از دوخط مینویسم ارسال نمیشه


شاید مشکل از سیستم شماست عزیزم بقیه چنین مشکلی ندارن
آفتاب
9 خرداد 92 11:24
خیلی دوست دارم طولانی واست بنویسم نمیشه
fati_k21
9 خرداد 92 11:48
ای جانمممممممم.........عسلکم چه ماه شدی ببشقید امتحانام شروع شدن کم پیدا شدم.....جبران میکنم....دعا کنین واسم خاله ای
سارا
9 خرداد 92 17:07
اخ فداش شم داره چهاردستوپا راه میره توروخداازطرف من بوسش کنین درضمن امیدوارم فردادردش نیادزیاد


خدانکنه عزیزم چشم حتما
مائده(ني ني بوس)
9 خرداد 92 20:15
مبااااااااركه
مامان الهام کوچولو
10 خرداد 92 3:38
سلام عزیزم.ببخشید کمی دیر جوابتون و می دم خوشحال می شم با هم دوست شیم خانومی.درسا جون و هم دیدم خیلی نازه خدا براتون نگهش داره.


خانومی آدرست را نذاشتی!!!!
پرزیدنت آتروپات
10 خرداد 92 13:14
ای جااااااااااااااااان ای جااااان شنا سوئدی میره
خاله هانیه
11 خرداد 92 10:48
مبارک باشه جیگر خاله حرکت کردنت .
نیلوفر/مامانه روژینا
12 خرداد 92 1:39
سینه خیز رفتنت مبارک درسا جونی