درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

اولین مروارید

1392/4/19 23:20
نویسنده : مامان آرزو
533 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام

من اومدم با دندونام

می خوام نشونتون بدم 

صاحب مروارید شدم

یواش یواش و بی صدا

شدم جزو کباب خورا

over44.gifover44.gif

درسا داره یه دندون      قند می خوره از قندون 

فرشته مهربون آورده       براش یه دندون 

tandartsen24.gif

درسای نازم امروز صبح که داشتی دستم را میخوردی متوجه زبری لثه هات شدم و وقتی بیشتر دقت کردم دیدم بله مروارید دخملم داره در میاد کلی ذوق کردم و بغلت کردم و بوس بوسیت کردم نانازم

شب هم بهت آب دادم و نمی دونی صدای تق تق لیوان چقدر هیجان انگیز و زیبا بود393919_parssmile_v18.gif

 

درسای نازم رویش اولین مروارید لبخندت مبارک

عزیزم امیدوارم دندونت به راحتی در بیاد و اذیت نشی 

همین روزها یه جشن دندونی خوشگل می گیرم برات،فقط نمی دونم تو ماه رمضون که همه روزه هستن کی و چطوری باید مهمونی بگیرم کاش می شد افطاری بدیم اما با شما فسقلی امکانش نیست احتمالا بعد از افطار بگیریم حالا فقط خانوما باشن یا مختلط باشه را نمی دونمنیشخندنگران

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آفتاب
19 تیر 92 23:39
اصلا بهم سر نییزنی
sara
20 تیر 92 0:00
http://amour-en-portrait.ca.cx
نیلوفر/مامانه روژینا
20 تیر 92 2:05
وااااااااااااااااااااااااااااااای درسا جونم اولین مرواریدت مبارک. مامانی تبریک میگم.بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
آفتاب
20 تیر 92 13:58
خیلی دلم میخواد باهام حرف بزنی بهم روحیه بدی.زودی بیا


یکم سرم شلوغه چشم میام.
طلوع
20 تیر 92 18:58
مبارکت باشه گل خاله واسه شما و مامان و بابات ارزوی سلامتی میکنم
عمو منصور
21 تیر 92 10:17
سلام درسای عزیزم باور کن دلم برای کوچولو تنگ شده بود خیلی درگیرم روزهای خوبی ندارم کاش تموم می شد
fati_k21
21 تیر 92 18:00
نفسکم اولین مروارید و اولین گوشوارت مبارک
آجی محمدمهدی
23 تیر 92 16:07
اولین مرواریدت مبارک.امیدوارم به زودی دهنت پرمرواریدبشه.