درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

درسای گوشواره به گوش

1392/4/21 15:14
نویسنده : مامان آرزو
1,266 بازدید
اشتراک گذاری

خوشتل مامان سلام..تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

دیروز صبح با بابایی رفتیم و گوشهای شما را سوراخ کردیم..538419_flirtysmile3.gif

خیلی استرس داشتم ،قبلش برات صدقه گذاشتم و دعا کردم زیاد دردت نیاد...

هر درمانگاهی رفتیم گفت زیر یکسال قبول نمی کنیم و مجبور شدیم بریم طلا فروشی اونجا هم شما شیطونی کردی و نذاشتی اون یکی گوشت را باخودکار علامت بزنم ،اولین گوشت که سوراخ شد برگشتی مرده را نگاه کردی و شروع کردی گریه کردن اون یکی گوشت را که سوراخ کرد بغلت کردم و باهم اومدیم بیرون شیشه شیرت را دادم و خوردی و ساکت شدی ..

الهی مامان فدای اشکای گوله گوله ات بشه نانازم...636019_1237379fdqxrvb3f.gif

بابایی خیلی ناراحت بود و تا شب با من حرف نزد ...

7ماه و 2هفته و 6روزگی

شب خونه مامان ملک دعوت بودیم لباسهات را عوض کردم و رفتیم بالا این اولین افطاری بود که شما بهش دعوت می شدی نانازی

اونجا همش نگران بودم باز پوریا بیاد اسباب بازیهاتو بگیره و اذیتت کنه اما برعکس ایندفعه اسباب بازیهای خودشم بهت میداد و همه اش بوست می کرد..527919_bujcdvf48m9w69wp.gif

عمه اشرف چند تا کارت خوشگل که روی همه اش عکس کیتی بود برات خریده بودمرسی عمه جونماچ

دایی که کوچولو بود من به اسم های خاصی صداش می کردم که بقیه هم خوششون میومد و همین را میگفتن مثلا به دایی می گفتم گاگانونوچه و حالا شما را صدا میزنم گوجی گوجی و بعضی وقتا که احساساتم فوران می کنه بهت میگم لولوس ِ من و منظورم خیلی لوس هستشخاصم دیگهخجالت

لولوسم تازگیها یاد گرفتی کلاغ پر می کنی ...

وقتی ام خودت میخوای تا باهات کلاغ پر بازی کنم انگشتت را میذاری زمین تا مامان بیاد پیشت و باهم بازی کنیم...

فدای انگشتای کوچولوت بشم منماچ

یه روز صبح که میخواستیم بریم خونه مامانیقلب

فدای خنده هات نانازمماچ

نانازی درحال خوردن برس و شونهقهقهه

فکر کنم این عکس را باید برای نی نی شکمو می فرستادماز خود راضی

هر وقت لباسها را میشورم شما آویزون بند لباسها میشیلبخند

اینجا هم داری سعی می کنی دستت را به زمین برسونی تا بتونی بشینیبغل

عاشق فضولی کردن تو کیفت هستی وقتی ام ببینیش همه لباسهات را میریزی بیرونابرو

انقدر بامزه با خروست بازی می کردیبغل

وقتی تنهایی مشغول بازی میشیقلب 

اینم اولین عکس از اولین دندونتهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پرنسس
21 تیر 92 17:23
سلام خاله ای این چند وقت که بهت سر نزدم چقد اتفاقات خوب برات افتاده اولا دندونت مبارک دوما مبارک باشه گوشتو سوراخ کردی ی ی ی باورت میشه من 22 سالمه و تازه گوشمو سوراخ کردم اولش خیلی اذیت شدم ولی الان بعد 2 3 روز خوبه خوب شدم امیدوارم توام زود زود خوب شی و اصلا اذیت نشی عزیزم بوس لپ گوگولیه من
آفتاب
22 تیر 92 12:14
ای جاااااااااااان.مرسی خاله عکساتو میذاری.اگه بدونی چقد ناراحتم
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
22 تیر 92 14:57
سلام.وای خدای من درسا جون مبارکه دندونت. ایشالله برات پر برکت و پر روزی باشه ناز نازی. به وب منم سر بزن.کلی اتفاق تازه افتاده. زیبایارم تقدیم به تو
مامان بانو
22 تیر 92 15:32
وای مبارک باشه عروسک امیدوارم زود زود گوشت خوب بشه گلی مامان جون کاشکی به روش سنتی با سوزن سوراخ میکردید. اینجوری احتمال عفونت داره. هر روز با بتادین بشورش. هر چه زودتر هم گوشواره طلا براش بنداز به گوشواره بدل حساسیت نشون نده... ما گوش نی نی رو 10 روزگی سوراخ کردیم
عباس فرزاد
23 تیر 92 13:27
فقط ماموندیم وافریقا که گوش ولب ودماغ بچه رو سوراخ میکنن تروخدا بینیشو سوراخ نکنی آب کردنش مشکل میشه
خاله هانیه
24 تیر 92 0:27
مبارک باشه خاله جون گوشاتو سوراخ کردی خوشمل خانوم الهی من قربونت بشم عسل خانوم مرواریدای خوشملت هم مبارک باشه
نیلوفر/مامانه روژینا
25 تیر 92 2:34
مبارک باشه عسل خانم سوراخ کردن گوشه نازت. خوشگل بودی خوشگل تر شدی خوشگله. مامانی بالاخره باباییه درسا رو راضی کردیا که گوشه درسا جونو سوراخ کنید داستان سوراخ کردن گوش روژینا هنوز برای ما ادامه دااااااااااااااااااااااااااااااااره