درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

اولین آب بازی در حیاط

1392/7/13 16:57
نویسنده : مامان آرزو
778 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نانازی من ..385119_rainbowed.gif

امروز که دیگه خاله هانیه با عصبانیت بهم گفت که ای بابا آپ کن دیگه دلم تنگ شده ،چقدر تنبل شدی منم از ترسم اومدم تا براش چند تا عکس از شما بذارم...

چندروز پیش رفتیم تو حیاط و برای اولین بار شلنگ را دادم بهت و تو بسیااااااااار خوشحال شدی و از ذوقت همه اش جیغ می کشیدی منم رفتم دوربین آوردم تا اولین آب بازی رسمی تو حیاط را ثبت کنم...از خود راضی

کلی ازت عکس گرفتم و شما هم درحال دَ دَ خوندن و جیغ کشیدن بودی الهی فدات بشم که انقدر آب بازی را دوست داری نانازی بریم عکسها را ببینم که اگه بیدار بشی نمیشه آپ کرد و خاله من را می کشه83172_(11).gif

دخمل نازم دیگه راه افتادده و حسابی از ایستادن و راه رفتن لذت می برهماچبگین ماشالاقلب

کیف میده نــــــــــــــــــــــــــه؟!ماچ

فداااااااااااااااااااااااااتبغل

اینجا هیچکس مراقبت نبود و خودت تنهایی قدم میزدی عشقماز خود راضی

درحال دَ دَ خوندن و ذوقیدنماچ

آخه فسقلی این چه وضع شلنگ گرفتنه!!!!!

اَه اَه کثیفه نخووووووووووورنگران

دیگه رسما نشسته خانومناراحت

فدای نگاه کردنت بشم فندقماچ

فدای نشستنت بشم خوشگلم پاهات خسته نشهماچ

وزنه بردار ِ کوشولوی مامانماچ

فقط وقتی اومدیم تو خونه خیلی خیلی گریه کردی و ناراحت بودی که چرا نذاشتم بیشتر بازی کنی و آخرم مجبور شدم ببرمت بیرون تو حیاط لباسهات را عوض کنم و بعدش با کالسکه با عمه رفتیم بیرون و اومدیم خونه دیگه خسته بودی و شکایتی نکردی ومشغول بازی شدی نانازمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خاله هانیه
13 مهر 92 17:14
ای جونمممممممممممم الهی من فدات بشم خاله ای ماشاالا به تو که قشنگ راه میری . قربونت بشم اب بازی میکنی . منم اب بازی دوست دارم . جیگر خاله دیدی مامانی و رو دعوا کردم اپ کردم .
ابجی جونم میدونم کلی کار داری مرسی که اپ کردی .
دوستتون دارم جیگرای من

خواهش می کنم خانومی خوب شد دعوام کردی وگرنه بازم درسا که می خوابید کنارش خوابم می برد و عکسها رودستم باد می کرد.
آفتاب
13 مهر 92 21:51
سلام عزیزام اخ جوووووووووووونم آپ کردی.مااشالا ماشالا چشم نخوری ایشالا.وای مامانی منم عاشقه آب بازیم الانم که میخوایم حیاطو بشوریم فقط من شلنگو میگیرم دستم.رو خودمم میریزم یعنی عاقا 1 وضعیوای درسایی با لباس خونه نازتری جیگمل.مامانی فندق کوچولو رو از طرفه من ببوس باشه؟
sahar mamane elena
14 مهر 92 0:12
قربون آب بازیت فسقلی

این فسقلی خودش نمکدونه

خاله هوا چند روزه کمی سرد شده سرما میخوری ها

مواظبش باش






مرسی عزیزم چشم حتما.
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
14 مهر 92 12:38
ماشالله بهت خاه ریزه.خیلی نازی درسا.خدا حفظت کنه عزیزم. زیبا یارم،تقدیم به تو
ساناز
14 مهر 92 14:42
سلام من ني ني شمارو خيلييييييييي دوست دارم.خدا حفظش كنه.با اجازه لينكتون ميكنم
جیران بخشنده
14 مهر 92 14:51
عزیزم دلم کلی برات تنگ شده بود خیلی خوشحال شدم عکسای خوشگلت رو دیدم
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
15 مهر 92 10:23
سلام ناز خاله. فردا روز کودکه.روزت مبارک درسا گلی. زیبا یارم،تقدیم به تو
نگار
16 مهر 92 9:30
عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده بود من هر روز که میام سرکار اولین کاری که میکنم وبلاگ شما رو چک میکنم این چند وقتی که نبودین دلم واست خیلی تنگ شده بود درسا جونم بووووسسسسسسسسسسس


لطف داری عزیزم.ماهم دلمون برای نظرات قشنگ دوستامون تنگ میشه.
آفتاب
16 مهر 92 19:05
چرا نظرمو تایید نمیکنی؟چیزه بدی گفتم عایا


کدوم نظرت رو
رقیّه
16 مهر 92 20:20
سلام کلوچه ی من
منویادته؟


چن وقته نیتونم بیام نت مش
کل
دارم

لط

فا
برام
دعاکن میگن دعادرحق همدیگه ردنمیشه


دوستت دالم

چه عجب خاله
رقیّه
16 مهر 92 20:22
بوس خیس
آرشیدا
17 مهر 92 2:14
سلاااااااااام خانم مثل اینکه خیلی سرت شلوغ شده دیگه یادی از ما نمیکنی ماشاله درسا دیگه کاملا مستقل وایمیسته؟
مامان اسما
18 مهر 92 4:28
واااااااااااااااااایقربونت برم که انقدرنازی درسا خانوم عااااااااااشقتمم خانوم کوچولو
نیلوفر/مامانه روژینا
23 مهر 92 4:05
ای جونم موش موشی. معلومه که اب بازی خیلی حال داده بهت درسا جونی..مامانی جون خصوصی