درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

دخترم روزت مبارک....

1391/6/28 13:10
نویسنده : مامان آرزو
1,329 بازدید
اشتراک گذاری

مادرانه نوشت:

سلام دختر کوشمولوی نازم

نمی دونی این روزا چقدر حس دلتنگی میاد سراغم...

دلم خیلی برات تنگ شده...

هر شب خوابت را می بینم...

وقتی ام بیدار میشم یادم نیست قیافت چه شکلی بود

این روزا تکون تکونات خیلی بیشتر شده....

گاهی هم اذیتم می کنی ...

اما می دونم یه روز دلم واسه همین لحظه ها هم تنگ میشه....

بابایی دیروز که از حمام اومد بهم گفت...

باز شکمت را دادی جلو یا نی نی جون بزرگ شده؟niniweblog.com

بابایی چند وقته که نی نی جون صدات می کنه...

یکم بزرگ تر شدی کوچولوی من...

فندقم...

نفسم...

خیلی دوست دارم...ماچ

آخی  این شکلکه چقدر نازهقلب

آدم هوس می کنه زودتر نی نی بیاد...

امروز اومدم تا اولین تبریک روز دختر را بهت بگم....

دخترم ، کوچولوی دوست داشتنی من ...

روزت مبارک

عمه الهه هم زنگ زد و روزت را تبریک گفت...

بابایی هم قراره شب حضوری خدمت برسه...

دارم فکر می کنم آیا هدیه هم برات می گیره؟!

منم عروسکی که خیلی وقته بازحمت بافتم را بهت هدیه میدم...

البته هنوز چشم و دهن و بینیش مونده ....نیشخند

دیشب از بابایی می پرسم....

یعنی درسا به من افتخار می کنه؟!

بابا هم با اطمینان میگه معلومه...

میگم چرا؟

میگه واسه اینکه مامانش هنرمنده...خجالت

امیدوارم از عروسکت خوشت بیاد عزیزم...

خیلی خیلی دوست دارم...

عاشقت..

مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)