درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

جشن تولد 30 ماهگی(آتلیه مامان 13)

1394/3/10 20:58
نویسنده : مامان آرزو
2,606 بازدید
اشتراک گذاری

هورااااااااااااااااااniniweblog.com

درسای مامان =?utf-8?B?44OH44Kj44K644OL44O8?= のデコメ絵文字=?utf-8?B?44OH44Kj44K644OL44O8?= のデコメ絵文字 ماهه شدniniweblog.com

عشق مامان 数字 のデコメ絵文字数字 のデコメ絵文字اُمین ماهگرد تولدت مبارک niniweblog.com

377811_happy_birthday1.gif76311_happy_birthday2.gif

نازگلم چند روز بعد از سی ماهگیت یه تم تولد سفارش گرفتم که خیلی خیلی ناز بودش و خودم تا قبل این مدلی رو ندیده بودم و هوس کردم برات ماهگرد بگیرم با تم بی بی مینی موس و کارهای طراحیش رو انجام دادم و همراه با کار مشتری باهمدیگه بردیمشون چاپ و شنبه 9اُم خرداد ماه خونه رو مرتب کردیم و بعد دوتایی رفتیم بیرون به انتخاب شما کیک خریدیم و قبل از اومدن مهمونامون یکسری عکس تو آتلیه مامان گرفتیم و بعد هم کار تزیینات و چیدن خوراکی ها رو انجام دادیم ،هدیه ات رو کادو کردم و از اونجایی که اقوام من شهرستان هستن و مامانی هم همچنان عزادار هست و مامان ملک هم مسافرت بود و کلاخانواده بابایی اهل تولد نیستن و چندسال یکبار جشن می گیرن حس کردم ماهگردت به نظرشون جالب نیست و مهمونامون چند تا از دوستامون بودن که به شش نفر هم نمیرسیدن غمگینولی به هرحال خیلی خوش گذشت و قبل از اومدن بابایی آهنگ دختر (مجید طالب زاده) که خیلی دوستش دارم رو گذاشتیم و کلی نانای کردیم و بعدشم عکس گرفتیم و خوراکی ها رو خوردیم و شما مشغول بازی با اسباب بازیهات شدی محبت

بادکنک ها و ریسه هپی و ریسه اسم و ماه تولد دختر نازم با تم بی بی مینی موسزیبا

کیک تولدت که باهمدیگه رفتیم خریدیم و هرچی اصرار کردم یه مدل قشنگ تر بود بگیریم قبول نکردی و گفتی باب اسفنجی میخوام غمگین

کیک هندونه ای که مثلا آراییدمشقه قهه

درسای 30 ماهه مامان محبتبوس

بازهم درسای دو سال نیمه من بغل

خوراکیها و جعبه های چیپس و پاستیل و پف پفی و کیک و هندونه و یکسری آیتم های تمراضی

فسقلی مامان قبل از اومدن مهمونا درحال بازی کردن راضی

درسا گلی که حواسش به خوراکیهاستخندونک

عااااااشق اینام محبت

آویز دستگیره در که خیلی کوچیک شدخندونک

کیک تولدت تو آتلیه خانگی ،شمع نداشتیم تا باباحمید بیاد ازینا استفاده کردم که قشنگم شدمحبت

درسا خانوم مشغول خوردن کیک تو آتلیه خانگی قبل از اومدن مهمونابدبو

فدات بشم که انقدر ذوق کرده بودی عزیز دل مامان محبت

تاجت برات گشاد بودش خندونکآخه می ترسیدم سرت نذاری که با اینکه گشاد هم بود بازهم به زور گذاشتی سرت و گفتی دوسش ندارم مامان غمگین

فدات بشم فکر می کردی اینا شمع هستن و می خواستی فوتشون کنی قه قهه

تزئینات خونه 

 

 درسا خانوم با سیبیل قه قهه

هدیه هات بیشتر نقدی بود چون خیلی یکدفعه ای تصمیم به برگزاری همچین تولدی گرفته شد اما خودم از قبل برات  یه پازل مکعبی خریده بودم و مامانی هم یه لیوان مینیونی بزرگ برات گرفته بود ممنون از دوستای خوبم که با حضورشون سی اُمین ماهگرد تولد دخترم را گرمتر کردن و کلی بهمون خوش گذشت راضی

پازلهایی که میشه باهاشون شش طرح رو درست کرد زیبا

اینم لیوانی که مامانی برات هدیه خریده بود محبت

پسندها (2)

نظرات (4)

زهرا
13 خرداد 94 21:50
سی امین ماهرگرد تولد درساجون مبارک همه چیز خیلی قشنگه
مامان آرزو
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
مامان کیان کوچولو
22 خرداد 94 16:47
به به چه مامان هنرمندی
مامان سمیه
10 تیر 94 3:01
سلام چه جشن بای بای مایبیبی قشنگی مبارکش باشه... دخملتو ببوس به ما هم سر بزنید
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عزیزم قشنگی از چشماتونه
مامان سمیه
10 تیر 94 3:01