درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

جشن خداحافظی با پوشک

1394/3/15 18:00
نویسنده : مامان آرزو
5,271 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم یکشنبه دهم خرداد ماه برای آخرین بار شب پوشکت کردم و دوشنبه یازدهم ساعت ده صبح پوشکت رو دراوردی و برای همیشه با پوشک خداحافظی کردیم تشویق

به مناسبت این اتفاق خوب و قولی که بهت داده بودم کیک پوشکی ساختم،کیک مرغ درست کردم و ژله تصویری و تم پوشکی تهیه کردم و برات جشن خداحافظی با پوشک گرفتمخجالت

تو این جشن کلی بهمون خوش گذشت و شما ذوق کرده بودی عزیز دلم و بعدش همه اش می گفتی اَمسِین جیششو نمیگه مامانی براش تبلد نمیگیره من جیشمو میگم تو برام تبلد گرفتیبغلبوس

میز تزیین شده باتم و خوراکی های خوشمزهخجالت

اینم میوه آرایی به سبک مامان آلوزوقه قهه

با سیب که جوجو درست می کنم خیلی دوست داری و تا آخرشو میخوریراضی

ژله بستنی که روش نوشته بودم درسا دیگه پوشک نمیپوشهزیبا

طرف صافش به خاطر خیس بودن خو ژله خراب شد و ازین طرف استفاده کردیم که به خاطر کف روی بستنی نوشته ها به خوبی پیدا نیست "Dorsa won't wear diapers anymore"

کیک مرغ پوشکی که روش سلفون کشیدم و روی سلفون نوشتم بای بای دیاپر زیبا

درسای نازم که بی صبرانه منتظر مجوزه که برسه سراغ خوراکی هاخنده

بلهههههههه فرشته خوشگل مامان بدون پوشکبغل

شمع علامت سوال و شمعهای کوچولو گیرمون نیومد خندونک

چون پووت می کردی شمع خاموش نمیشد و ناراحت شده بودی و میگفتی بابا بعنی ای باباخندونک

بریدن کیک مرغ پوشکی که این قسمت از تولد رو خیلی دوست داریراضی

و اما حسن ختام این پست هدیه ای که برات خریده بودیمخجالت

پسندها (2)

نظرات (11)

زهرا
15 خرداد 94 22:45
سلام وایییی چقد قشنگ شده چقد بامزه الهی کوچولی خاله درساجون این مرحله از زندگیت هم مبارک
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عزیزم قشنگی از چشماتونه ،سلامت باشی
زهرا
16 خرداد 94 13:15
من هر وقت از درس خوندن خسته میشم میام اینجا درساجونو می بینم خستگیم میره بعد دوباره میرم سر درس از طرفم بوسش کنین
مامان آرزو
پاسخ
فدات بشم عزیزم ممنون که انقدر به دخترم لطف داری ایشالا تو امتحاناتت موفق باشی عزیزم و همین طور امتحانات بزرگ زندگیت رو با موفقیت بگذرونی
مامان آرشیدا
16 خرداد 94 17:15
سلااام.ماشاله مامان هنرمندو ماشاله به درسا که چقدر بزرگتر شده. ارزو جون موهای درسا رو کوتاه نکردی یا چیزی زدی بهشون آخه یادمه با آرشیدا میگفتیم این دوتا کچلن.مو ندارن و کلی میخندیدیم.ماشاله الان موهاش خیلی یلندن
مامان آرزو
پاسخ
سلام چه عجب سری به ما زدین چقدر دلمون تنگ شده بود براتون عزیزمآره یادمه جفتشون مو نداشتن اما خداروشکر درسای نازم موهاش خیلی خیلی بلند شده از بچگی اصلا پشت موهاش رو کوتاه نکردم چند وقت یه بار خودم یه کوچولو پایینش رو کوتاه می کنم که رشدش کم نشه فقط چتری هاش و کوتاه می کنیم
sara♥
17 خرداد 94 13:38
عزیز دلممثل فرشته ها میمونی هر چی میپوشی بهت میاد پوشک گیرونتم مبارک باشه ایشلا جشن عروسیت
مامان آرزو
پاسخ
مرسی سارای عزیزم
معصومه بارویی
17 خرداد 94 16:08
سلام خاله آرزو 30ماهگی درسا رو تبریک می گویم امید وارم هم شما و هم همسر گلتون و هم درسا جون درتمام مراحل زندگیتون موفق و سرحال باشید راستی اون وبلاگی رو که قبلا برای درسا درست کرده بودم و بعدا حذفش کردم دوباره ساختمش آدرسشو که داده بودم بهتون رو دیدید؟
مامان آرزو
پاسخ
نه عزیزم وبلاگ رو ندیدم
معصومه بارویی
18 خرداد 94 13:05
سلام خاله آرزو مگه آدرس وبلاگ رو ندارید ؟ اگه ندارید الان براتون می گذارم راستی موافقید که زیر نظر خودتون و همسرتون اداره بشه اون وبلاگی رو که برای درسا جون درست کزدم؟ اینم آدرسش http://khaterateninikocholoyekhale.niniweblog.com/
مامان لیلا
25 خرداد 94 19:31
مبارک باشه درسای نازنین انشاءالله جشن عروسیت
تسنیم
29 خرداد 94 0:48
سلام. مبارکا باشه عزیزم. یه سوال داشتم این پشت صفحه مشکی اتلیه خونگبتون رو چه جوری درست کردین؟
نیلوفر/مامانه روژینا
1 تیر 94 1:23
یه عالمه بوووس برای درسا گلی و مامانش. تبریک میگم ارزو جون. افرین به درسای خاله که با مامانش برای بای بای پوشک همکاری کرده
درسا
6 تیر 94 2:20
مامان عزیز و دوست داشتنی درسا کوچولو سلام،راستش منم اسمم درساست و وبلاگ دری کوچولوی خوشگل رو اتفاقی دیدم.خدا حفظش کنه.ایشالا که در تمام مراحل زندگیش موفق باشه با ارزوی بهترین ها برای شما
مریم و مبینا
3 آذر 94 19:42
خیلی دوست داشتنیه