درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

یکسالگی وبلاگت مبارک

1392/2/31 23:32
نویسنده : مامان آرزو
708 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم...

عزیز دلم...قلب

عشق کوچولوی مامان..

این روزها نگاهت با من چه ها که نمی کند...

لالا لالا گل شب بو نگاهت می کنه جادوخجالت

فدای چشمهای نازت بشم که جادو می کنه مامان را...

با همه شیطنت ها و اذیت هایی که می کنی ...

با همه خستگی ها و بی خوابی هایی که دارم..

عاشقتم عزیزمبغلقلب

31ام اردیبهشت روزیه که این وبلاگ را برات ساختم..

وقتی تو شکمم بودی و هنوز مشخص نشده بود شما دخملی یا پسر....

اما حسم به من می گفت که شما یه دخمل کوچولوی نانازیلبخند

همون روز اسم وبلاگت را انتخاب کردم..

pearly یعنی شبیه به مروارید...

یعنی درسا...

مروارید کوچولوی من خیلی دوست دارمماچ

دخترم وبلاگت یک ساله شد...

یک ساله که تمام خاطرات قشنگم با تو رو اینجا نوشتم...از خود راضی

به مناسبت یکسالگی خاطراتت این عکس تقدیم به تو..قلبخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ستیا نفس
31 اردیبهشت 92 23:35
سلام ای جووووووووووونم چه دخمل نازیه این درساخانمیخیلی جیگره خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم بااجازه شمارو لینک میکنم setiyakaviany.niniweblog
آفتاب
31 اردیبهشت 92 23:40
بووووووووووووس خاله.اگه بدونی چندبار میام به وبلاگت سر میزنم
آرشیدا خانم
1 خرداد 92 0:32
1 ساله شدن وبلاگت مبارک عسیسسسسسسسسسم
مامان بانو
1 خرداد 92 0:41
مباركه ماماني ايشالا ١٢٠ سالگي وبلاگ دختر گلي : ) خدايا اين روزاي قشنگ چقد زود ميگذرن!
آفتاب
1 خرداد 92 22:03
امتحاناتم شرو شده خاله ولی با این حال بدون چقد عزییزی که میام بهت سرمیزنم نفسی
آفتاب
1 خرداد 92 22:04
مامانی واسم دعا کن امتحاناتمو خوب بدم


موفق باشی عزیزم
نیلوفر/مامانه روژینا
2 خرداد 92 0:44
تولد وبلاگت مبارک عزیزم.امیدوارم که همیشه روزهای قشنگ داشته باشی درسا جان و بهترین خاطره هات رو تو وبلاگت بنویسی. با عکسهای اتلیه روژینا کوچولو اپ هستیم
سارا
2 خرداد 92 18:40
تولدوبلاگت مبارک درساکوچولو عکساشم خیلیییییییییییییییییییییی ناناسه ای جونم اونی که خوابیده خوردنیه
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
3 خرداد 92 9:15
سلام. تولد وبلاگت مبارک درسا جون. زیبا یارم تقدیم به تو
مامان گلی
3 خرداد 92 13:13
تولد وبلاگت مبارککککککککک ایشالاه همیشه خاطرات ناز دخول جونتو به خوشی ثبت کنی درساجونی قدر مامانی مهربونتو بدونا