درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

اولین پیک نیک

1392/2/30 11:36
نویسنده : مامان آرزو
1,244 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه عمه جون زنگ زد و پیشنهاد داد اگه برنامه ای نداریم باهاشون بریم اطراف تهران بگردیم...

از اونجایی که شما هنوز اسهال داشتی و پاهات به شدت سوخته بود خیلی دلم راضی نبود که بریم اما بابایی گفت حالا که جور شده بیا بریم اگر اذیت شدیم یا گریه کرد برمی گردیم دیگه

منم قبول کردم و مشغول جمع کردن وسایل شدم که به خاطر دخمل شیطونی مثل شما از سه ساعت طول کشیدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدبعدشم شما غر زدی و خوابوندمت که تا ساعت دو و نیم بیدار نشدی

خلاصه تا حرکت کنیم ساعت 3 و نیم بعد از ظهر شده بودتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

تو راه دختر خوبی بودی و اصلا اذیت نکردی ...

میخواستیم بریم جاده چالوس که راه بسته بود و از یه راه دیگه باید می رفتیم که خیلی راهش دور میشد که چون دیر میشد بی خیال شدیم و رفتیم کردان..

جای قشنگی بود مخصوصا درختهای بلند و سرسبزش ولی حیف که اکثرا باغ خانوادگی بود و نمیذاشتن ما بریم اونجا ...

دنبال جا می گشتیم که دیگه شما کلافه شدی و شروع کردی گریه کردن ماهم سریع پیاده شدیم و یه جا کنار آب نشستیم ...

هوا یکم سرد بود مجبور شدم لباسهات را عوض کنم تا سرما نخوری..

بابا هم مدام می گفت خیلی سرده پتو بنداز روش باد می خوره به گردنش

اسهال شما خیلی اذیتمون کرد نگرانی من برای پاهای شما که سوختگیش انقدر شدید شده بود که داشت خون میومد باعث شد یکم آب گرم بریزم تو فلاکس و آب سرد و یه لگن کوچولو بردم و هروقت شما دستشویی کردی شستمت تا نکنه پاهات بدتر بشه تا الانم هروقت دستشویی کردی سریع عوضت کردم خداراشکر پاهات خیلی خوب شدن و دیگه اثری از سوختگی نیست اما اسهالت هنوز ادامه داره هر دوساعت یکبارکه شیر میخوری پی پی می کنی و باید بشورمت خیلی خسته میشم اما بیشتر نگران آب بدنتم که خدایی نکرده کم نشه دکترم بردمت اما گفت ویروسیه و 12 روز طول می کشه با این حساب فردا باید خوب بشی دیگه

فسقلی من تو اولین پیک نیکشماچ

فدای چشمای نازت بشه مامانماچ

جوووووووووووووووووونمبغل

مامان فدای خنده هات بشه نانازی ِ خوش خندهقلبماچ

بابایی را ببین چقدر محکم دخترش را گرفته نیشخند نمیشه حذفش کردچشمک

یه عکس دو نفره از من و دخملیقلب

اینم یه عکس دو نفره دیگهماچ

وقت برگشت شما حسابی خسته شده بودی و کلی هم گرسنه بودی بهت شیر دادم اما انگاری سیر نشده بودی درحالی که غر میزدی و تو بغلم خوابت برده بود دستت را میخوردی قهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

نیلوفر/مامانه روژینا
30 اردیبهشت 92 12:05
اخی درسا جون امیدوارم که زودتر اسهالت خوب بشه / مامانی همیشه بعد از تعویض به پاهای درسا پودر بزن اینجوری هیچ وقت پاهاش زخم نمیشه. اولین پیک نیم هم مبارک خانم کوچولو
منصور اخگر
30 اردیبهشت 92 12:15
کوچولوی ناز میبوسمت درسای عزیز وبلاگت را لینک کردم دوست داشتی عمو منصور را لینک کن حالا درسا دعوت شده به شیراز میخوام ببرمش سعدی /حافظ تخت جمشید/ پارک آزادی زیارت شاهچراغ موافقی بیای خونه عمو منصور بابا مامان سلام برسون عزیزم
سارا
30 اردیبهشت 92 12:52
سلام مامان درساخیلییییییییییییییییی دلم میخوادباهاتون تبادل لینک کنم درساخیلی خوشگل وناناسه الهی ازبس جوجوئه ادم دلش میخوادبخورش خب بهم خبربدیدالبته من که لینکتون کردم
سارا
30 اردیبهشت 92 14:39
شماخیلی خوشملین حتمادرساخوشگلیش به شمارفته
خاله هانیه
30 اردیبهشت 92 14:58
ای جونم الهی من فدات شم که انقدر ناز خوابیدی قند عسل خانوم .
آفتاب
30 اردیبهشت 92 18:10
مامانی عکسا باز نمیشه
آفتاب
30 اردیبهشت 92 20:36
وای باز شد عکسا.جاااااااانم.خیلی شبیه همینا.منم نی نی میخوااااااااااااام
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
31 اردیبهشت 92 8:18
چه پیک نیک قشنگی داشتی درسا. امیدوارم حالتم زود خوب بشه. زیبا یرم تقدیم به تو
آفتاب
31 اردیبهشت 92 12:58
یه امید روزی که منم نی نی داشته باشم.همه بگین آمین


آمین خانومی چقدر عجله داری برای نی نی زوده تو خودت کوشولویی بوس.
آفتاب
31 اردیبهشت 92 15:16
آخه عاشقه نی نییم.خدایا به عشقم برسم


ایشااااااااااااالا
mAhyA
31 اردیبهشت 92 16:45
ای جونم چه عکسای قشنگی ماشالله به درسا گلی...
مامانش حالش خوب شده؟


نه هنوز
maman bahar
31 اردیبهشت 92 23:45
هم مثل هم آتلیه داریم هم مثل هم نی نی هامون به ی مریضی دچار شدن خوشبختم از آشنایی باهاتون
نسیم بهار
1 خرداد 92 0:20
کپی برابر اصل خدا برای هم حفظتون کنه ایشالا
آرشیدا خانم
1 خرداد 92 0:37
ووووووووووووووووووووی خدای من نی نی میشینه؟؟؟؟؟؟؟؟ پس خیلی نمونده که آرشیدا هم بشینه آره؟؟؟؟؟؟ ماشاله خیلی عزیز شده کاشکی عکساشو فتوشاپ نمیکردی خودش خیلی نازترو طبیعیتره من این عکساشو بیشتر دوست دارم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


نه عزیزم نمیشینه با فتوشاپ خودم را حذف کردم
mAhyA
1 خرداد 92 9:58
خوب من یه چیزی بهتون معرفی می کنم که جادو می کنه
اسمش عرق گل زرد!! گیاهیه و مثل آبه از عطاریها میتونید تهیه کنید؛ به جای آب میدید به بچه بخوره بهترین داروی پیچش شکم و درمان اسهاله به خصوص برای کودکان...
هیچ ضرری هم نداره بخار آب گیاه گل زرده؛ اگه بتونید گیر بیارید و بخرید دیگه هیچوقت برای اسهال درسا نگرانی ندارید

مرسی عزیزم
مامان ستیا نفس
2 خرداد 92 6:17
عزززززززززیزم چه ناز لالایی کرده ممنونم بابت لینک
دختـ ♀ ـرک
2 خرداد 92 20:20
کوچولوی ناز نازی
قالب جدید که مامانی برات ساخته مبارک
اسهالت خوب شده خاله؟


مرسی خاله ای..
نه هنوز مریضم
㋡ PreSidEnT AtrOpAt ㋡
2 خرداد 92 22:54
چقدر بزرگ شده این خانوم خانومااا ولی خدایی درسا کپی خودته هااااااا. کپی برابر اصله خدا حفظش کنه
مامان پرنیان
6 خرداد 92 16:51
عکس آخر عالیه یه حس قشنگ بهم دست داد