درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

آتلیه مامان شماره3

1392/3/7 21:19
نویسنده : مامان آرزو
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ..

چند روزی میشه که از مامان جدا نمیشم...

اگه دست من بود که وقت خوابم تنهاش نمیذاشتمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

ولی متاسفانه تا من خوابم می بره مامان میره تا به کارهاش برسه ...

هربارم بیدار میشم باز جیغ میکشم و گریه می کنم..

اما بازم مامان تهنام میذاره

همچنان همه فکر می کنن که همه این بهانه ها به خاطر دندونه!!!

مامانم هرروز لثه هام را نگاه می کنه اما هنوز اثری ازشون نیست

درباره کامنتی که تو پست قبل دیدین باید بگیم که ببخشید ناراحتتون کردیم...

امروز بهتریم مخصوصا بعد از خوندن جواب مامان پاتمه 

یکی از بهترین دوستای مجازی مامان ایشون هستن و مامان به شدت عاشق خودشون و بچه های نانازشون هستش و شاید یکم از ناراحتی دیروزش به خاطر این بود که می ترسید خاله پاتمه هم از ما ناراحت شده باشه و یه وقت رابطه مون کمرنگ بشهconnie_wimperingbaby.gif

امروز که خیالمون راحت شد میگیم اون کامنت اصلا برامون مهم نیست لبخند

یکی از جملات قشنگ خاله پاتمه: تو رو خدا بیاین تو دنیایی که اطرافمون پر از دشمنی ها و بدی هاست حداقل دنیای مجازیمون رو پر از احترام ها و دوستی ها کنیم 

چند وقت پیش که مامان میخواست قالبم را طراحی کنه مجبور شد چند تایی عکس بندازه چون عکسهای قدیمی هیچ کدوم به درد طراحی نمی خورد تا امروزم وقت نشد که بذاریمشون اینجا....

هر وقت پیرهن می پوشم دامنم را میخورمنیشخند

دارم برنامه آشپزی نگاه می کنمخجالت

girl_hide.gif عاشق بازی بچه کجاست؟ دالی هستم اینجام دارم بامامان بازی می کنمخجالت

عاشقتم مموشمماچ

هرچی صدات می کنم به دوربین نگاه نمی کنیقهر

چرا انقدر برنامه آشپزی برات جذابه ؟! کدبانوی منماچ

در حال چرخیدن

مامان چه غذاهای خوشمزه ای می پزه منم میخوامنیشخند

فدای خندیدنتماچ

و آخرین عکس که خانومی خسته شده و اخم کرده برامونقلبماچ

پی نوشت: سایت آپلودمون خیلی اذیت می کرد الان یه جای دیگه عکسها را آپلود می کنیم امیدواریم که دیگه مشکل باز نشدن عکس نداشته باشیم.بامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آفتاب
7 خرداد 92 23:22
جوووووووووووووونم.با اینکه فردا امتحان دارم ببین خاله چقدر دوست دارم که میام پیشت
آفتاب
7 خرداد 92 23:23
توروخدا همه دوستای درسا جون واسم دعا کنین خیلی امتحانم سخته
مامان پاتمه
8 خرداد 92 8:29
ای جان خوشملمو ببین عاقا ما هییییچ وقت نمیکنیم آتلیه ترتبی بدیم عزیزم مرسی که انقدر از من تعریف کردی خیلی ذوق زده شدم
سارا
8 خرداد 92 13:16
چه قدعکساش خوشمله من انقددرسارودوست دارم لطفاازطرف من بوسش کنین
آرشیدا خانم
9 خرداد 92 1:59
ببین چقد عکسای خودش بدون فتو شاپ خوشکلتره
عمه ی النا و سلاله جون
9 خرداد 92 13:15
ای جان چه ناز میخندی اگه مایل هستید تبادل لینک داشته باشیم
مائده(ني ني بوس)
9 خرداد 92 20:16
جوووووون دامن و كلاهشومثل خودش خوشگلن
خاله هانیه
11 خرداد 92 10:45
فدای اون خنده های نازت بشم
maman bahar
12 خرداد 92 0:31
خیللللللللللللللللللللییییییییییییی نانااااااااااااس شدن