درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

200 روزگی درسا نانازی

1392/3/19 16:14
نویسنده : مامان آرزو
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترک 200 روزه من656219_cake.gif

200 روزگیت مبارک عزیزم312319_parssmile_v33.gif

ایشالا 200 سالگیت عشق من

شما امروز 6 ماه و دوهفته و 5 روز، برابر 200 روز سن داری دختر نازم

کوچولوی دوست داشتنی الآن شما تو بغلم نشستی و داری به شکلکایی که میذارم نگاه می کنی425119_hug.gif

گاهی ام با گردن بندم بازی می کنی ماچ

از دیروز با گلای فرش ارتباط برقرار می کنی874519_flabbergasted.gif

نگاهشون می کنی،بادست میزنی روی فرش و انگشتت را می کشی روشون و سعی می کنی بگیریشون گاهی وقتا 10 دقیقه ای داری باهاشون بازی می کنی

از تشک و بالشتی که روش کیتی داره خیلی خوشت میاد امروز که خوابیدی اونو انداختم زیرت بیدار که شدی کلی نگاهش کردی بالشتت را برداشتی و باهاش بازی کردی

هر وقتم یکی از بالشت هایی که روش کیتی داره می بینی از تو ننوت می کشی بیرون و کلی ذوق می کنی ،تازگیا عاشق تکون دادن ننوت شدی سینه خیز میری سمت ننوت و دستت را می گیری پایینش و تکونش میدی874519_flabbergasted.gif636019_1237379fdqxrvb3f.gif

یه وقتایی هم گیر میدی از زیر ننو رد بشی و گیر می کنی بهش انگاری خوشت میاد هی تلاش می کنی تا ننو را برات بگیریم بالا و بتونی رد بشی314219_afnu1qmj1p9ox67a.gif

امروز بیشتر بهانه می گیری و میخوای همه اش بغلم باشی یا باهات بازی کنم و از کنارت تکون نخورم ..

انقدر گریه می کنی که عصبی میشم ،دخترم مامان طاقت شنیدن صدای گریه هات را نداره آخه چرا اینطوری گریه می کنی؟

می ترسم نکنه مریضی و من نمی فهمم ؟!

انقدر گریه کردی و گریه کردی که اعصابم به کلی بهم ریخت دیگه نمی تونستم تحمل کنم بغلت کردم و گذاشتم تو تختت گفتم شاید لوس شدی و میخوای با گریه به همه چی برسی ،شاید با بی اهمیتی درست بشه تا خوابوندمت توی تختت آروم شدی یکم گذشت و صدات نیومد نگران شدم اومدم نگاهت کردم طوری که تو متوجهم نشی دیدم همین طور خوابیدی و تکونم نمیخوری یکم اومدم جلوتر گفتم حتما خوابت برده874519_flabbergasted.gifدیدم که بیداری و داری به اطراف نگاه می کنی گفتم تا آروم شدی یکم به کارهام برسم با شنیدن صدای تق سریع دویدم تو اتاقت و دیدم دخملی خراب کار آویز تختش را کنده و داره بازی می کنه398719_boredsmiley.gif

دیگه منم سوژه پیدا کردم و گفتم از خرابکاریهات و شیطونیهات چند تایی عکس داشته باشیم بد نیست برای روزهایی که بزرگ میشی تا بفهمی چقدر شیطون بودی ناز گلم482919_photosmile.gif

فسقلی ِ خرابکار ِ من ماچ

بذار ببینم این چیه؟متفکر

فداااااااات بشم من 

بالاخره موفق شدی بچرخی شیطونقلب

اینم دومین خرابکاریت دور تختیت را کشیدی روبانش کنده شد398719_boredsmiley.gif

حالا گیر دادی به بقیه آویز تختت و میخوای اونم بگیرینیشخند

سرت را گذاشتی رو پاهای عروسکت یه روز انقدری بودی فسقلمقلب

این همون عروسکیه که یه روز باهاش عکس انداختی چقدر بزرگ شدی دخترم

جووووووونم فدای خنده ات بشه مامانماچ

الهی فدات بشم من که انقدر ذوق کردی از بازی تو تختتبغل

راستی چرا عروسکت چشم ندارهخجالتقهقهه

داری پستونک نی نی را میخوری تعجبقلب

قرار نبود عروسک بافتنیت به این زودیا رو نمایی بشهنیشخند آخه من هنوز نتونسته بودم چشماشو ببافم اینو برای روز دختر پارسال که تودلم بودی بهت هدیه دادم همه اش را خودم بافتم دخترمخجالت

حالا که تو عکسها رونمایی شد گفتم یه عکس ازش بذارم شاید تا بزرگ شدی اثری ازش نموندقهقهه

بسه دیگه مامان تو که از پستونک خوشت نمیادمتفکر

فدای زبونت بشم که این روزا همه اش بیرونهقلب

            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

ملودی
19 خرداد 92 17:19
یه عالمه لباس خوشگل واسه کوچولوهای فسقلی تو فروشگاه اینترنتی ملودی ارسال به تمام نقاط ایران
mahshad
19 خرداد 92 18:42
سلام من چند روزه با وبلاگ درسا جون اشنا شدم همه مطالبشم خوندمعزیزم درسا خیلی نازه امیدوارم همیشه سالم وسلامت باشهمنم نی نیم اذر ماه به دنیا میاد


به سلامتی ایشالا که صحیح و سالم تو بغلت بگیریش
آفتاب
19 خرداد 92 23:22
وای واقعا خودت عروسکو درست کردی؟محشره.خیلی خوشگله ممان هنرمند


آره خودم درستیدمش،مرسی عزیزم
آفتاب
19 خرداد 92 23:57
وای نانازه خاله چه قد کشیده.بوووووس
مامان سوگند
20 خرداد 92 0:42
الهی چقدر نازه خوشگل خانم افرین به این مامان هنرمند عروسکی که درست کردی خیلی قشنگه
مامان پاتمه
20 خرداد 92 8:38
سلام وای دوباره یه عالمه عکس عقب موندم داشتم تند تند نگاه میکردم فاطمه خانوم خواهر امیر علیه؟ ای جاااااااااااااانم به درسای شیطون بلا و در مورد قطره به آویسا ایرانی میدادم چونکه دکترش معتقد بود قطره های خارجی برای بچه های خارجی خوبه و برای بچه های ایران میزان آهنش کمه به زور بهش میدادم با همکاری همسر جان که دست و پای بچه رو میگرفت! و بعدش با گاز استریل و آب دندوناش رو تمیز میکردم یه کم که دندوناش اومدن بالاتر با مسواک انگشتی تمیز میکردم برای اینکه خوب آهنش جذب بشه بعدش بهش ویتامین سی میدادم مثلا اب پرتقال
خاله هانیه
20 خرداد 92 11:18
ای جونم الهی قربون خرابکاریات بشم خاله ایی . قلقلی خاله من و ابجی خوجلم هر وقت این عروسک و میبینیم کلی میخندیم که مامانی هنوز چشماش و وصل نکرده خیلی دلم براتون تنگ شده درسا جیگر تو هم همینطوری به خرابکاریهات ادامه بده
Arefeh
20 خرداد 92 13:28
گوگل راست میگه من با همون مطلب آپم ولی 2 تا پست ثابت دارم مطلبای جدیدم زیر اونا قرار میگیره !!
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
20 خرداد 92 16:35
200 روزگیت مبارک درسا جون. مامانش حسابی شیطون شده ها. زیبا یارم تقدیم به تو
دختـ ♀ ـرک
20 خرداد 92 16:36
ماشالا هرروز نازتر و شیطون تر میشه .. یه ماچ گنده جای من ازش بگیر حتما
نیلوفر/مامانه روژینا
21 خرداد 92 2:55
فدای شیطونیات درسا ناناز. دست مامان هنرمند هم درد نکنه.عروسکت خیلی خوشگله. درسا جونی شما خودت عروسکی مامانی خصوصی
عمه ی النا جون
21 خرداد 92 10:26
200 روزگیت مبارک درسا جون
نازنين
21 خرداد 92 13:47
اي جوووونم ٢٠٠ روزگيت مبارك عزيززز دلم ايشالا دانشگاه رفتن و عروس شدنت عروسك قشنگم
نازنين
21 خرداد 92 13:48
به بهههه چه عروسك خوشكلي بافتي مامان هنرمند درسا جون
مائده(ني ني بوس)
22 خرداد 92 12:42
٢٠٠ ماهگيت مباركماماني فكر كنم دختر خيلي شيطوني بشه اين درسا خانما