درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

جشن دندونی

1392/4/29 13:43
نویسنده : مامان آرزو
3,644 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملک نانازم...

پنجشنبه برات جشن دندونی گرفتم...

تزئیناتش را از وقتی سه ماهه بودی تو کامپیوتر طراحی کردم ، یه مقداریش را ماه پیش چاپ کردم و اونایی که عکس داشت را چند روز قبل از مهمونی چاپ کردم از طراحی گرفته تا آماده کردنش برای وصل کردن به دیوار همه کلی از وقتم را گرفت اما بعدش خیلی خیلی راضی بودم چون جشنت به همون قشنگی شد که تصورش می کردم همه جا عکس دندون به چشم میخورد و مهمونا دنبال چیزی می گشتن که روش عکس دندون نباشه!!!!!

از چند روز قبلش شما مریض شده بودی و تب داشتی نگران پنجشنبه هم حالت خوب نبود و همه اش بهانه می گرفتی و اصلا تو هیچ کاری باهام همکاری نکردی و همه عکسات بد شدندل شکسته

نانازی شما چهارشنبه این هفته 92/4/26 درسن 7ماه و 3هفته و 5 روزگی دست دسی کردن را یاد گرفتی و پنجشنبه هم تا من می گفتم دست دست شما دست دسی می کردی و انقدر نااااااااز دست می زدی که دل همه را برده بودیقلب

بریم سراغ عکسهای جشن دندونی ...

این کارتی که چاپ کردم و به مهمونامون دادم

عروس خانوم بعد از حمامبغل

ریسه تبریک به دخمل نانازمقلب

جعبه دستمال کاغذی

قاشق برای خوردن آش (البته قاشق فلزی هم برای اونایی که دوست نداشتن گذاشتیم)

بشقاب های کیک

نوش جان برای کیک

لیوان ها و تاج ها و عروسک هایی که دندون دستشونه و پرده دندونی که جلوی اپن زدم

نوشابه های کارخانه درسا جوننیشخند

لیبل های آش

میوه به جمع وسایل اضافه شد

خروسهات که دندون دستشونه و لیبل تبریک به شما که روبروی در ورودی گذاشتمش

برگه یادگاری و خودکار برای نوشتن یادگاری

فلش روی آیفون

فلش جلوی در ورودی خونه 

الویه های شکل دندون به جمع تزئینات اضافه شدن

آش دندونی که زحمتش را مامان ملک کشید،دستشون درد نکنهقلب

سفره افطاری البته هنوز کامل نشده هااا

فسقلی من وقتی همه دارن افطاری می خورن و من مجبورم باشما بازی کنم تا بداخلاق نشیماچ

درحال بازی با پرده دندونی از خود راضی

درسا جان رویش اولین مروارید لبخندت مبارک

مهمون کوچولوهامون و درسای ناز نازیبغل

دایی خیلی روی گوشهاش حساسه شما هم همه اش گوشش را می کشی 

الهی فداش بشم من که از ترسش گوشهاشو گرفتهماچ

اینجا هم شما میخواستی تاج دایی را برداری که بابایی نجاتش دادمژه

هرکاری کردیم نشستی تا عکس بگیریم بالاخره با کمک عمه جون این عکسها را گرفتیم

از مریم (دختر عمه اشرف) خواستیم با دوربینش عکس بگیره امیدوارم عکسهای اون بهتر شده باشن

تاجت را دادیم بازی کنی شاید بشینی و عکس خوشتل بندازیم امادل شکسته

شمع های کوچولویی که برات گذاشتیم

من و دایی درحال فوت کردن شمع ها به جای شمانیشخند

چاقوی برش کیک

عکس از خانواده سه نفره مون

فسقلی من که خسته شده و داره گریه می کنه

یکم از خامه کیک بهت دادم

حالا که سرحال شدی یه بار دیگه کیک را می بریمنیشخند

عکس شما با مریم و مهشید 

تقسیم کیک بین مهمونهامون

گیفت مهمونهای کوچولومون

و درسای خسته من که تو بغل عمه جونش خوابش برد

هدیه عمه الهه که خودش نتونست بیاد یه کتابه که باهاش می تونی اعضای صورتت را یاد بگیری و توش پر از آینه است که تو عاشقش شدی و سعی می کردی خودت را بوس کنیقلب

اینم یه عروسک نمایش هست  هدیه محمد سام(پسر عمه الهه)

هدیه مهشید جون

هدیه مریم جون

دو تا بسته توپ هدیه عمه عصمت

یه سطل بزرگ لگو که شما عاشقشونی هدیه مامانی و بابا احمد(خانواده مامان)

حلقه هوش بزرگ هدیه دایی محمد

15 هزار تومن پول هدیه عمو مجید

دست همگی درد نکنه قلب

با تشکر از دایی محمد،مامانی،مامان ملک،عمه اشرف که خیلی کمکم کردن و تشکر ویژه از عمه عصمت که همیشه مثل خواهر کنارمه و اگه کمکهاش نبودنمی تونستم از عهده این جشن بربیامماچ

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

آفتاب
29 تیر 92 13:54
خیلی خدایی با سلیقه ای مامانی تو و درسا خیلی خوشگلینا
مائده(ني ني بوس)
29 تیر 92 14:00
هورررررررررررامبااااااركه.آفرين به اين مامان خوش سليقه
آفتاب
29 تیر 92 14:53
به منم سر بزن
samaneh
29 تیر 92 16:10
سلام درسا جون جونی رویش اولین مرواریدت مبارک عزیزم مامانی خسته نباشی خیلی زحمت کشیدی جشن دندونی خوشگلی گرفتین.
مامان ستیانفس
30 تیر 92 10:49
عزیـــــــــــــــــــزم روییدن اولین مروارید ت مبارک باشه دست مامانی با سلیقه هم درد نکنه همه چیز عالی بود امیدوارم همیشه دندونای سالمی داشته باشی نفسی
خاله سنا
30 تیر 92 15:14
مبارکه مبارکککککککککک
خاله هانیه
31 تیر 92 0:21
جیگر طلای خاله جشن دندونیت مبارک باشه قند عسل . قربون ابجی با سلیقه ی خودمم بشم
مامان پاتمه
31 تیر 92 8:17
واییییییییییییییییییییی چیکار کردیییییییییییییییییییی عجب جشن قشنگی خیلی همه چیز زیبا بود دستت درد نکنه و خسته نباشی عزیزم وای حالت درسا رو توی عکسی که تو داری شمع رو فوت میکنی خیلی دوست دارم خیلی ناز نگاه میکنه
نیلوفر/مامانه روژینا
31 تیر 92 20:48
به به چ جشن قشنگی مامانی دستت درد نکنه خسته نباشی. بازهم تبریک میگم اولا بابت مرواریدای خوشگله درسا جون. دومین تبریک هم به درسا بابت مامانه باسلیقه اش .
الزامی نیست
31 تیر 92 21:59
سلام وَ إِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ خدا این خانوم کوچولو رو حفظ کنه
مامان شايان و پرنيا
1 مرداد 92 13:39
آفرين به مامان با سليقه قربون ني ني ناز و مروارديهاي با ارزشش دوست خوبم پرنيا تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده ..اگه ميتوني بيا به وبلاگم و اگه از عكس ني ني خوشت اومد بهش راي بده لطفا مرسي
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
1 مرداد 92 14:27
سلام.درسا جون کلی تبریک. مامانی واقعأ خسته نباشی.جشنت بی نظیره. امیدوارم درسا طلا قدر زحمتاتو بدونه. زیبایارم تقدیم به تو
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
1 مرداد 92 14:38
اولین دقایق 8 ماهگیته و من تو وبتم. تولد 8 ماهگیت مبارک درسا جون. زیبا یارم تقدیم به تو
خاله عاطفه و دوقلوها
1 مرداد 92 16:08
آفرین چه جشن خوبی گرفتی درسا جون اولین دندونت مبارک خاله جون
شیدا
2 مرداد 92 20:27
عزیزم جشن دندونی درسا جون مبارک باشهو دست مامان با سلیقش درد نکنه. ایشالله همیشه در پناه پدر و مادر سلامت باشه . بووووووووووووس
مامان آرشیدا
3 مرداد 92 11:29
اولین مرواریدت مباااااااارک خیلی باحال بود خسته هم نباشی از همه مهمتر راستی خودت طراحی کرده بودی یا سفارش داده بودی؟