درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

دخترم روزت مبارک....

1392/6/17 18:42
نویسنده : مامان آرزو
645 بازدید
اشتراک گذاری

امیدوارم مثل حنا با مسئولیت
مثه کزت صبور
مثه ممول مهربون
مثه جودی شاد و سر زنده
و مثل سیندرلا خوشبخت باشی !

درسای نازم ...

تو پست قبلی از خستگی هام گفتم...

و تو این پست و این روز قشنگ وقتشه از روزهای قشنگی که به من هدیه دادی حرف بزنم..

دختر نازم گرچه تو شیطونی و مامان را اذیت می کنی اما صد برابر این خستگی ها بهم امید زندگی کردن میدی ،من با تو هر روز ،روز متفاوتی را شروع می کنم ....

عشق کوچولوی مامان من با هر لبخند تو عمر دوباره پیدا می کنم .....

نمی دونم چطور باید عشق مادریم را ابراز کنم ....

همه کلمات از مغزم فرار کردن و شما هم بیدار شدی و وقتی برای ابراز احساسات نیستقهقهه

دخترم تا ابد عاشقت خواهم بود..

دوستت دارم..

روزت مبارک..

راستی نانازی عمه الهه هم اس زد و روزت را تبریک گفت پارسال هم که تو دل مامان بودی بهم زنگ زد و روزت را تبریک گفت و تنها کسی بود که یادش بود بهت تبریک بگه نانازمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آفتاب
18 شهریور 92 0:26
سلام منم یادم بود ولی نمیدونم چش شده این کامپیوتر نظر نمیره.ولی دیروز اومدم به وبت سر زدما.درسا جونم روزه دختر مبارک.همیشه به دختر بودنت افتخار کن.بوس بوس خاله جون


روز توهم مبارک خاله ای ایشالا سال دیگه روز زن را بهت تبریک بگیم.
مامان بانو
18 شهریور 92 6:07
درسا كوچولو نازدونه خانوم روزت مبارك دختر قشنگ...
طلوع
18 شهریور 92 12:08
روزت مبارک گوگولی ایشالا همیشه سلامت و شاد باشی
آفتاب
18 شهریور 92 17:28
مرسی عزیزم وایییی خاله جون ایشالا.واسم خیلی دعا کن.1چند روزه اینقد ناراحتم.همه دوستام ازدواج کردن.اینقد غصه خوردم واسشون خوشحالم ولی خودم...زیره چشم گود افتاده


گریه نداره که عزیزم باور کن ازدواجم می کنی بچه دارم میشی و یه روز دلت برای مجردی هات تنگ میشه نمیدونی چه دوران قشنگی دلم میخواست به اون روزها برگردم و بدون مسئولیت به کارهایی که دلم میخواست می رسیدم
نیلوفر/مامانه روژینا
18 شهریور 92 20:12
مجددا روزت مبارک درسای خاله.بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس. مامانی راستی وبتون برای خانمی/زیبا یارم تقدیم به تو/ باز نمیشه وخیلی ناراحته وازم خواسته که بهتون اطلاع بدم.
پرنسس
19 شهریور 92 1:21
روزت مبارک شیطون بلا بوس بوسی
آفتاب
19 شهریور 92 10:23
خداکنه زود زود برسیم بهم