درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

کشف آشپزخانه...

1392/6/25 19:01
نویسنده : مامان آرزو
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی مامان...ماچ

مکان مورد علاقه شما آشپزخونه است...متفکر

و تا وقتی سمت قابلمه ها نری مجوز حضورت در آشپزخونه باطل نمیشهقهقهه

این حرف را بابایی دیشب وقتی مدتها تو آشپزخونه بازی می کردی ورفتی سراغ قابلمه بهت گفتنیشخند

اما چند وقتیه مهارت های جدیدی پیدا کردی می تونه کشوهای آشپزخونه را باز کنی و هرچی توشون هست بریزی بیرون دیگه کاری هم به شکستنی و غیر شکستنی نداری فقط مامور شدی تا کشو را خالی کنیسبز

در کابینت ها را هم باز می کنی و هرچی داخلش باشه می ریزی بیرون و این روزهابا خودم میگم چقدر خوب بود اگه آشپزخونه مون در داشت افسوس

وقتی در فریزر را باز می کنم سریع خودت را می رسونی تو آشپزخونه تا ببینی تو کشوهای اون چه خبره و اگه سریع در را نبندم مشغول خالی کردن کشوهای فریزر میشی،خداراشکر دستت به یخچال نمیرسه اما هر وقت درش را باز می کنم دستت را می گیری لب یخچال و سعی می کنی ازش بیای بالاتعجب

و این روزها تو خونه مون یه جمله هست که با تعجب تکرار میشه: این دختره یا پسر!!!!!!!!!

فندق مامان درحال خالی کردن کشوی فریزر

فدای پاهای کوشولوت بشم که بلندشون کردیماچ

درسا خانوم مامانو نگاه کن

جووووووووووووون فدای دخمل حرف گوش کنم بشم منبغل

آخه یخ می کنی نانازیماچ

با منی مامانخجالت

مامانی عکس نگیر میخوام ببینم اینجا چه خبرهنیشخند

راستی دخملکم یه روز که داشتی بازی می کردی حس کردم چیزی تو دهنته سریع اومدم و به زور دستم را کردم تو دهنت و دیدم ای واااااااااااااااایآخ خانوم دکمه لباسش را کنده و داره می خوره و اینگونه شد که مجبور شدیم هر چی روی لباست بود را بکنیم و لباس خوشتلت این شلکی شدنگران

خوشگل ِ شیرین تر از عسلم خیلی دوست دارمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آفتاب
21 شهریور 92 19:26
وای ای جان مرسی مامانی امروز غافلگیرم کردی با 2 تا پست گذاشتن.خیلی خیلی مواظب درسا باش مامانی.درسای من:دالیییییییییییییای جانم.هردوتونو دوست دارم هم مامانی هم درسا جونی
آفتاب
21 شهریور 92 22:47
تو اولین دوست من تو دنیای مجازی هستی کسی که درد و دلامو بهم میگفتم.دلم میخواست بیشتر باهات حرف بزنم میدونم وقت نداری
sahar mamane elena
22 شهریور 92 20:44
قربون شلوغیات شیطون خاله
الزامی نیست
22 شهریور 92 21:51
سلام ماشالله هزار ماشالله، دیدن بچه کوچیک ها، باعث میشه آدم بعضی از غصه هاشو فراموش کنه. خدا حفظش کنه