درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

آخرین روزهای اولین تابستان زندگی

1392/6/30 20:09
نویسنده : مامان آرزو
570 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناناسی مامان...385119_rainbowed.gif

تابستون داره تموم میشه و پاییز زیبا از راه می رسه....

به نظر من یکی از قشنگ ترین فصلهای سال پاییزه...

پاییز فصل منه..

من تو فصل پاییز به دنیا اومدم...74159_145fs190616.gif

اولین بار که بابا را دیدم پاییز بود...

وقتی عقد کردیم پاییز بود...

وقتی عروسی کردیم پاییز بود...

و دخمل نازمونم پاییز به دنیا اومد...19159_phil_30.gif

خلاصه پاییز ،بهار زندگی ماست...

چند وقتیه تو خونه که هستیم بهانه می گیری و منم می برمت توی حیاط و تو روروئکت می شینی و بازی می کنی هرچند خیلی زود خسته میشی و دلت میخواد بیای تو حیاط چهاردست و پا بری و بازی کنی اما دلم نمیاد زانوهای خوشگلت روی موزاییک های حیاط اذیت بشه ایشالا وقتی راه افتادی می برمت تا حسابی تو حیاط بازی کنی عشق مامان...636019_1237379fdqxrvb3f.gif

بریم عکسهای خوشتلت را ببینیم نانااااااااااااااااسی

فدات بشم خوشتل مامانماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

طلوع
31 شهریور 92 9:29
درسای ناز چقدر چهرت معصومه تو این عکسها خیلی دوست دارم
پرنسس
31 شهریور 92 10:02
باز پاییز است و اندکی از مهر پیداست حتی در این دوران بی مهری باز هم پاییز زیباست مهرت قشنگ ٬ پاییزت مبارک
فاطمه √
31 شهریور 92 14:42
سلام عزیزم
من خعلی وقته میام و مطالبایی که میذاریو میخونم و لذت میبرم از اینکه یه همچین وبی دارین و یه همچین دمخل خومشلی دارین
دلم میخواست براتون زودتر نظر بذارم ولی خب فکر میکردم که قبول نکنین )
درسا کوشولو رو از طرف من ببوس خاله جون من 13 سالمه )
درسا جونم عاشختم خاله جونی

خیلی خوشحال شدم که نظر گذاشتی عزیزم ممنون که انقدر ره دخترم لطف داری
خاله هانیه
31 شهریور 92 21:38
ای جونم خانوم کوشولوی ناز انقدر تو جیگر شدی


آره دیگه خاله از بس سرت گرمه مارو فراموش کردی
sahar mamane elena
1 مهر 92 11:14
چقدر هم قرمز بهت میاد
خاله هانیه
1 مهر 92 17:33
قربونتون بشم شما همیشه تو قلب منید و هیچ وقت فراموش نمیشید اجی خوشگلم و جیگر خاله اما خوب یه مدت خیلی سرم شلوغ شد . ببخشید
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
2 مهر 92 16:14
چه جالب که تمام اتفاقای شیرین زندگیتون تو پاییزه. زندگیتون بهاری. زیبا یارم،تقدیم به تو