درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

تولد باباحمید

1393/10/15 23:47
نویسنده : مامان آرزو
1,452 بازدید
اشتراک گذاری

15اُم دی ماه تولد باباحمید بودش و تو این ماه آخرین مناسبتمون بود و انقدر خسته بودم تصمیم نداشتم خیلی خودم را به زحمت بندازم و باباحمید هم قبل رفتنش کلی بهم سفارش کرد که خودت و تو زحمت نندازیا ولی مدتها بود دلم میخاست برای باباحمید پای سیب درست کنم که نداشتن فر مزید برعلت میشد و هی عقب میفتاد گفتم حالا که قراره خیلی تدارک نبینم پس حداقل یه پای سیب برای بابایی درست کنم 

شانس من اون روز شما هم بی نهایت شیطون شده بودی و همه اش بهانه می گرفتی و هی میگفتی بیا پیشم بیا پیشم که آخرشم مجبور شدم ببرمت تو آشپزخونه و مثلا تو درست کردن کیک بهم کمک کنی که یه تخم مرغ هم تو دستت شکوندی و شلوارت و کثیف کردی و بعدشم مشغول خوردن مواد کیک شدی ولی خداراشکر با همه خرابکاریهات و کثیف کاریهات بهتر از گریه و زاری بودش و کیک و درست کردیم و رفتیم حمام و برگشتیم و شما که خوابیدی خونه را مرتب کردم و بعد از بیدار شدنت هم مقدمات شام و فراهم کردم 

شام تولد بابایی فست فودی بودش که مثلا وقت کمتری ازم بگیره ولی تمام وقت تو آشپزخونه بودم و نتونستم پیش بابایی باشم برای همین قرار شد سال دیگه مناسبتها به خودم زحمت ندم و شام را باز بیرون سفارش بدم تا بیشتر وقتمون کنار همدیگه باشیم 

درسا پلو با مخلفات 

 

 

خرابکاریهای درسا وقتی مامانش مشغول کیک درست کردن بودش 

اینم خود درسا خانوم با تیپ خفنش که خودش ست کرده و به سلیقه خودش پوشیده

اینجا هم مشغول خوردن مواد کیک و مالیدنشون به موهاشه 

درسا خانوم قبل از حمام که رفته پیش خرسی و میگه بیا ازم عکس بگیر

بادکنک های تزیین شده 

تزیین مختصر خونه 

فدای پاهات که روی هم انداختی 

باباحمید که طبق معمول تولدش بی حاله و دلش میخاد زودتر این عکس گرفتنا تموم بشه 

همسر مهربونم درحال فوت کردن شمعهای تولدش 

درسا که باز پیشونیش را گرفته شمع فوت کنه 

شمع ها رو مثل همیشه چند بار روشن کردیم

عشقم تولدتم مبارک 

بابا حمید درحال بریدن کیک پای سیب 

حالا نوبت درسا خانومه 

این هم برش خورده پای سیب که بی نهایت خوشمزه بودش جای همگی خالی 

لازانیا رولی،پیراشکی گوشت و سوسیس، ژله راه راه عمودی 

اینم تزیین سفره 

همسر عزیزم تولدت مبارک ایشالا که سالهای سال کنار من و دخترت تولدت را جشن بگیریم و هرسال جوونتر و سرحال تر و شاداب تر از سال قبل باشی عشقم 

و اما حسن ختام این پست هدیه من و درسا به همسری 

مبارکت باشه همسر قشنگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
9 بهمن 93 19:09
سلام عزیزم. تولد همسری مبارک. آرزو جون چطوری ژله رو دو رنگ درست میکنین؟من که خیلی خوشم اومد
مامانی
11 بهمن 93 17:34
ای جانم چقدر نازی شما خاله جون خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس شرکت کرده میشه بری بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون اینم لینکش http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397