درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

تحویل سال 94

1394/1/3 16:26
نویسنده : مامان آرزو
1,300 بازدید
اشتراک گذاری

ღعکسهای متحرک عاشقانهღ

دوستای خوبم سال نو برشما مبارک ایشالا که سال خوبی داشته باشید

عزیز دلم سلااااااام

عشق کوچولوی من عیدت مبارک

عسل مامان این سومین نوروز با حضور شماست 

امسال به پیشنهاد من قرار شد سال تحویل کنار مامان وبابای باباحمید باشیم و شب رفتیم بالا و شام رو خوردیم و بعد من اومدم خونه و یکم خونه را مرتب کردیم و برگشتم پیش شما تا سال تحویل بشه کنار دختر کوچولوی قشنگم و همسر مهربونم باشم 

دخملی در حال شکلات خوردن و پذیرایی از خودش

با پرتقال برای خودش نونو درست کرده

رفته به باباعزیز نونو بده 

شیطونیهای دختر طلا که انگار تازه شارژ شده بود

لحظه تحویل سال 94 

اولین عیدی درسا خانوم از مامانی و بابایی که چون به ماهم عیدی داد دخملی گریه می کنه که همه اش رو میخام

این عروسک هم عیدی مامانی و باباعزیز بودش به شما دختر نازم

دست و پای عروسک الان درومده لباسش معلوم نیست کجاست و موهاشم داغون شده

برگشتمون به خونه چند دقیقه بعد از سال تحویل که سه تایی باهم پامون رو گذاشتیم توی خونه 

صبح اولین روز سال 94 دخملی کنار سفره هفت سین 

عزیز دلم 28 ماهگیت مبااااااااااااااارک 

سفره هفت سینمون از زوایای مختلف

 

 

 

 

بالاخره درسا خانوم افتخار دادن و یکبار دیگه اومدن با سفره عکس بگیرن

راستی ماهی قرمزمون همونه که سال 93 هم کنار سفرمون بود

بهار نوووووووت مبااااااااارک عشقم 

فدای ژستای نانازت بشم من

لباس پوشیدی تا بریم عیدی مامانی طاهره 

 

 

 

 

اولین عکس دو نفره من و درسا نانازی در بهار 94 

اولین عکس دو نفره من و بابایی در بهار 94

و حسن ختام این پست اولین عکس خانواده سه نفرمون در بهار 94

دوستای عزیزم عیدتون مبارک و ایشالا که سال خوبی را پیش رو داشته باشین

پسندها (1)

نظرات (1)

زهرا
25 فروردین 94 16:59
نوروزتون مبارک بخصوص سومین نوروز درسا جوووون مبارک چقدم ماشالا لباست بهت میاد
مامان آرزو
پاسخ
عید شما هم مبارک عزیزم