درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

یه جشن کوچیک

1394/7/5 18:00
نویسنده : مامان آرزو
964 بازدید
اشتراک گذاری

دوم مهر پنجمین سالگرد عروسی من و بابا حمید بود جشناین یعنی 5سال بود که تو این خونه زندگیمون رو زیر یک سقف شروع کردیم و تو سختی ها و غم و شادیها کنار همدیگه بودیم محبتبله برای من انگار دیروز بود که جهیزیه ام و چیدم و شب بعد از جشن تو خونم دراز کشیده بودم به اتفاقات قشنگ اون روز و عکس و فیلمهام فکر میکردم،شب خیلی قشنگی بود خداروشکر که هروقت یادش می افتم فقط به وجود شوهرم افتخار میکنم که با هر سختی جلوی مخالفتهای همه وایستاد و اون شب رو طوری ساخت که من می خواستم ،و چقدر شیرینه یاداوری زحمات همسرم برای خوشحالی من .محبتبغلبوس

ما معمولا سالگرد عروسیمون و جشن نمیگیریم فقط یه تبریک کوچیک برای یاداوری اون روز به همدیگه میگیم که اکثرا هم بابایی اول میگه اما امسال سالگرد عروسیمون مصادف شد با اولین تجربه کار با فوندانت من که دقیقا از دوسال پیش تصمیم گرفته بودم درستش کنم خندونکو بالاخره طلسمش شکسته شد چند روز قبل دوتایی خمیر فوندانت درست کردیم و کلی هم باهمدیگه بازی کردیم مجسمه های مختلف و ناناسی ،مار،عروسک،نون و .... بعد هم من یه کیک یخچالی درست کردم و روش رو با فوندانت تزیین کردم ،شب عید قربان بود و مامانی همه رو برای شام دعوت کرده بود من گفته بودم که دیرتر میایم بابایی که اومد وقتی بهش گفتم شام بالاییم چون خسته بود یکم ناراحت شد و گفت چرا زودتر بهم نگفتی تا یکم استراحت کنم ،بعدهم که کیک اوردم و عکس گرفتیم و شمع و باشما فوت کردیم و حاضر شدیم و رفتیم بالا و اونجا شما با پوریا و محمدسام بازی کردی و کلی بهت خوش گذشت شامتم خوب خوردی دخترکم و وقتی شب میخاستیم برگردیم خونمون بدون گریه و دردسر قبول کردی و خداحافظی کردی ،اومدیم پایین و خوابیدی گل نازم .بوس

منتظر بابایی با کیک و موهیتوبغل

اولین کیک با روکش فوندانت من راضی

دوستام تو گروه آشپزی برای مدتی گذاشتنش پروفایل گروه خجالت

بابا حمید اومد با شمع پنج که به رنگ کیک میومدمحبت

یه عکس هنری مثلا خخخخخخخقه قهه

درسا خانوم درخواست عکس کردنبغل

اینم دردونه خوشگل ماتو پنجمین سالی که مامان و باباش تو این خونه یکی شدنمحبت

اینم یه عکس هنری از یه کوچولوی نااااز بوس

برش خورده کیک 

یعنی تو کره مریخ هم بگردین هیشکی روکش کیک یخچالی و فوندانت نمیزنه که من زدمقه قهه

پشت صحنه مراسم و بازی من و درسا جونمبوس

درسا خانوم درحال رنگ کردن خمیرخندونک

سمت راستی اثر هنری مامان و سمت چپی ها اثر هنری دخترمهخندونکقه قهه

اینم دخملک مو قشنگی که مامانش موهاشو اینجوری کردغمگیندلشکستهگریه

یعنی اصلا نفهمیدم چی شد یهویی انقدر کوتاهشون کردم بدبو

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

اليکا
6 آبان 94 3:01
سلام عزيزم تبريک ميگم اميدوارم ساليان سال کنار همسر محترمتون شاد و سلامت زندگى کنيد. کيکتون هم بسيار زيبا شده واقعا هنرمند هستيد, روى ماه درسا جونم ميبوسم.
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عزیزم قشنگی از چشمهاته چقدر از شنیدن واژه هنرمند لذت می برم
فاطمه
6 آبان 94 12:18
خیلی منتظر پستتون بودم کوتاه بودم دلم گرفت اخه من عاشق خاطرات شما هستم خوش و سبز باشید عزیزم
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عزیز دلم ببخش که منتظر می ذارمتون منم همش بی قرارم که بیاو پست به موقع بذارم ولی مشغله زندگی خیلی زیاده چشم به هم میزنم میشه یکماه و باید یه عالمه عکس و مطلب بذارم هنوزم که می بینی پست مهر رو نذاشتم که آبان داره رو به پایان میره
زهرا
6 آبان 94 14:30
سلام میدونم دیرشده ولی سالگرد عروسیتون مبااااارک انشا..همیشه همیشه فقط شادی تو زندگیتون باشه
مامان آرزو
پاسخ
نه عزیزم هیچ هم دیر نیست پست رو تازه گذاشتم منتها چون تاریخش برای بعدها که درسا می خونه درست باشه و درهم نشه تاریخ قبل رو نوشتم ممنونم
پرنسس
6 آبان 94 15:34
سلام عزیزم سالگرد عروسیتون مبارک ایشاله سالیانه سال کنار هم خوش باشید منم باورم نمیسه 5 سال گذشت من از اون قدیما که تو یکی وبلاگت مینوشتی خواننده ی وبلاگت بودم تو تک تکه لحظات همراهت بودم خیلی خوشحالم که از زندگیت راضی هستی عزیزم
مامان آرزو
پاسخ
عزیییییییییزم یادمه شما رو میدونم که از اول بهم لطف داشتی و کنارم بودی منم تو تک تک لحظات زندگیم شما رو کنارم حس می کردم و تو ناراحتی ها همین که مطمئن بودم نوشته هامو می خونید کلی آروم میشدم امیدوارم که همچنان همراهم باشی
مامان آینده
6 آبان 94 17:10
5سالگیه عشقتون مبارک مامانی... آفرن درسای هنرمند. واااااااااااااای مامانی موهاشوووووووووووو
مامان آرزو
پاسخ
مرسی عززززززززززیززززززززم ایشالا یه روز هم پست مشابه تو وبلاگ شما با شادی و خوشی کنار کوچولوی نازت
shim
16 آبان 94 16:59
وااااای چقد اتفاق جدید افتاده که من من ازش بیخبرم سالگرد ازدواجتون مبارک دوستم
مامان آرزو
پاسخ
خخ مرسی