درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

شمارش معکوس برای لمس دستات...

1391/8/23 10:23
نویسنده : مامان آرزو
736 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ...

چند روزه که شمارش معکوس برای دیدن دخترم شروع شده...

این روزا یه حال و هوایی دارم که نمیشه تفسیرش کرد..........

فقط مامانایی که این مرحله را گذروندن حالم را می فهمنقلب

یه احساس قاطی دارم انگار.....

یه حس خوشحالی همراه با غم ...

هرچی هست خوبه...

این روزا گاهی درسا کمتر تکون می خوره و من را می ترسونه...

کلی دعا می کنم تا این چند روزه هم بگذره و به سلامت دنیا بیاد....

دیشب دلم خیلی درد می کرد...

گفتم نکنه نی نی زودتر بیاد!!!!

خلاصه کلی باهاش صحبت کردم ...

و گفتم: دخترم 8روز ارزش نداره که تو آبانی بشینیشخند

دختر کوچولوی مامانی سلامماچ

دلم خیلی برات تنگ شده عزیزم....قلب

بابا همش بهم میگه :آخه مگه تو دیدیش که انقدر می گی دلم تنگ شده!!!خجالت

منم میگم: خوب ندیده باشم دلم تنگ شده براش دیگه....بغل

ههخنده با دیدن این شکلکبغل یاد دوران عقدمون افتادم...

بابا تو چت همیشه اینو برام می فرستاد و من کلی کیف می کردمخجالت

دیشب که من بی دلیل گریه می کردم...

بابا بهم میگه گریه نکن دیگه.....

نی نی چند روز دیگه میاد...

دوتایی می شینیم بالای سرش هی نگاهش می کنیم....قلب

چقدر اون اوایل که بابا ابراز احساسات نمی کرد احساس تهنایی می کردمابرو

چند دقیقه پیش منو به زور از خواب بیدار کرده ....

که پاشو شیرموز بخور نی نی گرسنه استخمیازه

بعدم که رفت بیرون کار داشت..

شیرموزم خنک هم منو بی خواب کرد هم شما را بیدار کرد....

حالا مشغول تکون خوردنی ....

این روزا هرچی سعی می کنم از حرکت کردنت فیلم بگیرم نمیشهنگران

تا دوربین را روشن میکنم توهم آروم میشیمتفکر

خدایا چقدر روزها دیر می گذرن...

چقدر عقربه ساعت سنگین شده!!!!!!

انگار از جاش تکون نمی خوره!!!!!!!

دوست دارم دخترم......قلبماچبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نازنین (مامان ثنا)
23 آبان 91 10:30
آآآآخی چقدر قشنگ از این دوران تعریف میکنی مامان کوچولو. یاد دوران بارداری خودم افتادم . حسابی استفاده کن که آقای همسر بعد تولد نی نی بیشتر توجهش میره به اون. انشالله درسا جون به سلامت دنیا میاد عجله نکن دوستم .
اکرم
23 آبان 91 10:42
سلام مامان درسا نمیدونم نی نی به دنیا اومده یا نه امیدوارم سالم و سلامت باشه تخت و کمد درسا جون رو میدیم خیلی خیلی خیلی خوشکله راستش منم نی نی تو راه دارم میخواستم از ایده تخت و کمدت استفاده کنم خیلی خوشم اومده
نگار
23 آبان 91 19:18
عزیزم چقدر قشنگ مینویسی و بااحساس ! امیدوارم دخترکوچولوت رو به سلامتی و راحتی بگیری تو بغلت از همون اول وبلاگت رو میخونم ... و همچنان دنبالت میکنم وبلاگ داداشیت رو هم میخونم و تو وبلاگ دُرین لینکش کردم ولی نمیدونم چرا نمیتونم اونجا کامنت بزارم سیسمونی درسا خانومی رو هم دیدم و به این همه سلیقه و زیبایی آفرین گفتم ! دستتون درد نکنه
دخترمهربون
24 آبان 91 11:29
سلام بااجازه لینک میکنم.خیلی خوشم اومده بی صبرانه منتظر دیدن عکس این کوچولو هستم