درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

6 روز مونده تا شنیدن صدات....

1391/8/25 17:15
نویسنده : مامان آرزو
685 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل گلمماچ

وایـــــــــــــی که چقدر دلتنگتم عزیزم......

چقدر حس داشتنت خوبه.....

چقدر تکون تکونات جذابتر شده برام....

همش یه احساسی دارم....

دلم می خواد یه کاری انجام بدم حسش را ندارممتفکر

بابا هم که امروز همش درحال استراحته....خمیازه

فقط بیدار شد ناهار خوردیم باز خوابید....

منم بهش گیر ندادم آخه 6روز دیگه تو میای....

اونوقت دیگه از استراحت کردن خبری نیست.....

مدام باید دور و بر تو بچرخیم تا چیزی کم نباشهماچ

فقط 6 روز مونده تا صدای گریه هاتو بشنویم.....

البته امیدوارم خیلی کم گریه کنی ...

مامان طاقت شنیدن صدای گریه ات و دیدن اشکاتو نداره.....نگران

چقدر این روزا تنبل شدم من....

کلی کار دارم اما انگار نه انگارچشم

این روزا شدیدا دلم برای دایی کوچولوت تنگ میشه....

مثلا امروز صبح بوسیدمش و اومدم خونه هاااا.....

اما بازم دلتنگشم....

فقط وقتایی که کنارشم احساس آرامش می کنم....

هر بار که بغلش می کنم کلی قربون صدقه هردوتون میرم.....

5 روز بعد از به دنیا اومدنت دایی یازده ماهه میشه.....

یعنی سال دیگه اینموقع تو تقریبا همسن دایی هستی....

همین شیطونی ها را می کنی........

و همین مراحل را می گذرونی...

شاید همین هاست که بهم آرامش میده.....

مامان گفتناش....

رقصیدناش.....

شیطونیهاش..

راه رفتنش...

خندیدنش...

و خلاصه همه کارهای شیرینی که انجام میده....

منو می بره به آینده ای با تو....

به روزهای قشنگی که باهم خواهیم داشت....

وایـــــــــــــــی که چه بی تابم برای شنیدن کلمه مامان از لبهای کوچیک توقلب

خیلی دوست دارم کوچولوی دوست داشتنیماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

fati_k21
26 آبان 91 11:30
سلام مامان خانوم امیدوارم دخمل نانازتو سر موقع و سالم تو بغلت بگیریاگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن.بای فدااااااااااااااااا...
fati_k21
26 آبان 91 11:33
سلام مامان خانوم امیدوارم دخمل نانازتو سر وقت و سالم بغل بگیری.اگه با تبادل لینک موافقین منو با اسم@دخترونه ترین وبلاگ@ بلینک بعد خبرم کن تا منم لینکتون کنم بای
مامان پاتمه
26 آبان 91 16:10
ای جان ای جان