درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

تولد یک ماهگی ناناز خانوم...

1391/10/11 23:49
نویسنده : مامان آرزو
3,113 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش من یک ماهه شدم...

مامان می خواست برام کیک بخره و جشن بگیریم..

از اونجا که تولد یکسالگی دایی جون هم بود...

تولد یک ماهگی من هم همون روز گرفته شد....

که البته به خاطر مریضیم بی حال بودم و چرت می زدم

دایی کوچولوی نازم تولدت مبارک باشه....

برای تبریک به دایی جون بریداینجا

اینم عکسهای تولد یک ماهگی من...

ولم نکنی خیلی خوابم میاد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مريم
14 دی 91 2:22
آخى مبارك باشه ايشالا ١٢٠ ساله بشي درسا جونم
ساحل
16 دی 91 0:48
درسای خوشگل تولدت یه ماهگیت مبارککککک... همیشه شاد و سلامت کنار پدر و مادرت باشی عزیزم ..
رقیّه
16 دی 91 16:01
سلام خاله چطوری موش موشک من قوبون پاهای کوچولوت ک اومدی وبم خیلی دلم میخواد راس راسکی ببینمتماچت کنم جیگرتو بخورم یه ماهگیت با تاخیر مبارک خالهببخشید دیر رسیدم آخه منم مثه شما سل ما خول دم و اعصابمم خط خطیه از دست این روزگار... خیلی دوست دارم خاله تا یه کوچولو وقت گیر میارم عکساتو نیگا میکنم یادت نره ک کلوچه ی خاله ای ایشالا عروسیت خاله بوس خیس