درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

بابایی تولدت مبارک

1391/10/17 0:35
نویسنده : مامان آرزو
4,735 بازدید
اشتراک گذاری

در ستاره بارانِ میلادت

میان احساس من

تا حضور تو
حُبابی است از جنس هیچ
از دستان من
تا لمس نگاه تو
آسمانی است به بلندای عشق
جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست 

 

 15 دی تولد باباییم بود....

من و مامان با یک روز تاخیر تولدش را جشن گرفتیم....

البته میشه گفت تولدش را به میلادی جشن گرفتیم...

امروز که تا ساعت چهار مامان مشغول رسیدن به اوامر بنده بود...

حتی وقتی هم می خوابیدم نمی تونست منو بذاره و بره ....

آخه یکم بعدش گریه می کردم و می خواستم روی پای مامان باشم...

مامان هم که دلش نمی خواست بابا حس کنه حضور من باعث شده بهش توجه نکنهنگران

زنگ زد خاله هانیه اومد کمکش کرد....

منم دخمل خوبی شدم و تو تختم خوابیدم...

البته بعد از اینکه نیم ساعت تکونم دادننیشخند

بعدم رفت و یه کیک خوشگل خرید...

می خواستیم وقتی بابا از درمیاد تو سورپرایزش کنیم...

اما یه مسئله ای پیش اومد که کلی اعصاب مامان را بهم ریخت...

و برنامه هاش را بهم زد...گریه

خلاصه بعد از اینکه من خوابیدم..

مامان شمع های روی کیک را روشن کرد ...

و وقتی بابا داشت تو اینترنت چرخ میزد...

گذاشت روی میز و گفت تولدت مبارک...قلب

بابایی هم کلی سورپرایز شد و هی به مامان نگاه می کردخجالت

بعدشم آرزو کرد و شمع 27 سالگیش را فوت کرد...

مامانم کلی از اینکه بابا را سورپرایز کرده ذوق زده شد....

مدام هم تکرار می کرد ایشالا تولد 270 سالگیت عزیزمماچ

 و اما بابایی چی هدیه گرفتقهقهه

مامان گفت : امسال بهت یه دسته گل میدم که هر روز تازه تر از قبل میشه!تعجب

یه دختر کوچولوی ناز که ثمره عشقمونه و با عشق ما دو تا رشد می کنهقلب

و بابا هم به خاطر این هدیه خوشگل و ناناز کلی ذوق کرده بودخجالتاز خود راضی

قرار شد سال دیگه شمعای تولد بابایی را من فوت کنممژه

منم به سهم خودم تولد باباییم را تبریک میگم.....

بابای خوشگلم تولدت مبارکماچماچ

اینم عکس من  تو تولد باباییخجالت

مهربانم ای خوب... 
یاد قلبت باشد 
یک نفر هست که دنیایش را 
همه ی هستی و رویایش را, به شکوفایی احساس تو پیوند زده 
و دلش می خواهد, لحظه ها را با تو , به خدا بسپارد

مهربانم ای خوب... 
یک نفر هست که تنها با  تو 
تک و تنها , با تو 
پر اندیشه و شعر است و شعور 
پر احساس و خیال است و سرور 
مهربانم این بار , یاد قلبت باشد 
یک نفر هست که با تو 
به خداوند جهان نزدیک است 
و به یادت هر صبح , گونه سبز اقاقی ها را 
از ته قلب و دلش می بوسد ...

همسر عزیزم تولدت مبارکماچ

13ام دی ماه هم تولد دایی بزرگمه....

اون شب ما خونشون بودیم...

و باباجون و مامان باهم رفتن و براش کیک خریدن...

اما مامانی حواس پرت حواسش نبود که دایی باید شمع 19سالگیش را فوت کنهتعجب

واسه همینم شمع 18 گرفت..

البته بابایی با کلی هنرمندی هشت را تبدیل به 9 کرد...

تازه مامان حتی یادش نبود که اون روز 13امهتعجب

کلی از دایی معذرت خواهی کرد...

حس می کنم این روزا خیلی وقتش را پر کردمخجالت

بیچاره دیگه وقت هیچ کاری نداره...

امروز همش بهش چسبیده بودم..

مثل خرس تنبل که بچه اش یکسال بهش می چسبهنیشخند

الانم یه دستش به کریر منه و تکونم میده و یه دستش به کیبرد کامپیوترشابرو

شبم قیافش اینطوری میشهکلافهخمیازهگریه

اینم یه عکس از کیک تولد دایی و هنرمندی بابایی

دایی جون تولدت مبارکبغلماچ

اینم یه عکس از من و دایی تو روز تولدش

برادر عزیزم ایشالا تولد 190 سالگیت...

ایشالا عروسیت و دیدنت تو لباس دامادی...

خیلی دوست دارم تولدت مبارکماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

fati_k21
17 دی 91 10:37
تولد بابایی و دایی جون درسا خانومی مبارک باشه.خوش بحال بابایی واس این هدیه خوشملش.
خاله هانیه
17 دی 91 11:42
تولد بابایی و دایی مبارک باشه درسای خاله .

چرا اجی من زود رفتم اعصابت خورد شد به کارات نرسیدی؟




نه عزیزم یکی رفت رو اعصابم برنامه هامو بهم ریخت.
آتـریـسـا جـون
18 دی 91 22:13
سلام دوست جونیام این دفعه با یه آپ جدید و خاص اومدم سراغتون ... راستشو بخواین آتریسا جون من تو یه مسابقه کودکانه شرکت کرده موضوع این مسابقه نی نی و لباسهای زمستونه هست و ما از شما میخوایم که اگه زحمتی نیست به آتریسا جون من رای بدین تا با کمک شما برنده این مسابقه باشیم :-) زمان رای گیری ( فقط و فقط روز چهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست ) رای دادن زیاد وقت شما رو نمیگیره فقط کافیه برین تو این سایت http://ninimod.niniweblog.com و توی قسمت نظرات کامنت بدین که میخواین به کد 004 یا همون آتریسا جون رای بدین ... راستی عزیزای من یادتون باشه موقع نظر دادن آدرس سایتتون رو حتما بذارین و فقط 1 بار کامنت یا همون رای رو بدین در غیر این صورت رای شما قبول نمیشه و به حساب نمیاد :-( ممـنون از محبت شما ... دوسـتــــــدار شـمـا آتــریــــــسـا کـوچـولـو ...
رقیّه
19 دی 91 14:25
مبارکه
زهرا
22 دی 91 17:52
از طرف من نی نی رو بچلونشخدا حفظش کنه