درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

خداحافظ ننه سرما..

1391/12/28 12:23
نویسنده : مامان آرزو
1,122 بازدید
اشتراک گذاری

نرم نرمک می رسد اینک بهار

خوش بحال روزگار

خوش بحال چشمه ها و دشت ها

خوش بحال دانه ها و سبزه ها

خوش بحال غنچه های نیمه باز

سلام دخترکم چند روزه که هوا خیلی خوب شده ...

کمدت را که مرتب می کردم چشمم به یکسری لباسهای زمستونی افتاد که تاحالا تنت نکرده بودممژه

 لباسهات را تنت کردم و ازت عکس انداختم..

از همکاری خبری نبود..

کلی اذیتم کردی و تو اکثر عکسهات با پستونک بودیناراحت

آخرشم گریه کردی و مجبور شدم بخوابونمتماچ

ناناسی نمیدونی چقدر کار ریخته سرم ....

دیروز اتاق تکونی را شروع کردیم ...

بابایی که تمام روز داشت اوامر شما رااجرا می کرد...

شما هم از ساعت 5 صبح که بیدار شدی بداخلاق بودی و تمام روزمون با غر زدنهای شما گذشتکلافه

عصرهم به همراه مامانی و دایی کوشولو رفتیم خرید....

برای دایی که هیچی پیدا نکردیم...

منم روسری نخریدم آخرناراحت

فقط برای شما یه جفت کفش ناناز خریدیمماچ

اولین کفش عیدت مبارک مموشک منبغل

خوب بریم سراغ مراسم خداحافظی از لباسهای گرم زمستونیبامن حرف نزن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الهی من فدای بغضت بشم اینطوری نکن دلم می گیره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)