درسا جاندرسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دُرسا دُردونه مامان و بابا

روزهای آخر اولین زمستان زندگی

1391/12/28 11:18
نویسنده : مامان آرزو
881 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم ماچ

نمیدونی از وقتی شیردوش خریدم چقدر خوشحالم.. 

هرچند هیچی جای مکیدن تو رو نمی گیره...

هیچی مثل لبهای تو لذت بخش نیستgirl_pinkglassesf.gif

اما وقتی شیرم قطره قطره میادو میریزه توی شیشه کلی ذوق می کنم

شیرم خیلی کمه تو کل روز یه شیشه هم نمیشه

اما من امیدم را از دست نمیدم و همه تلاشم را می کنم...

همه تلاشم را می کنم برای روزی که تو تنها با شیرمن تغذیه بشی

چند روزه کارهام زیاده و دارم بدو بدو خودم را برای عیدآماده می کنم...

هنوز نه ایده ای برای هفت سین دارم و نه کاری برای به وجود اومدن ایده کردمنگران

مثلا اولین عید زندگیتهناراحت

تو هم از صبح که بیدار میشی غر میزنی تا شب ...

تازه شبم که من از خستگی دارم از هوش میرم تو هنوز داری غر میزنی...

همش باید باهات حرف بزنم ، بغلت کنم،بازی کنیم!!!!

دیشب انقدر گریه کردی آخر گذاشتمت روی شکمم و خودم را تکون میدادمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

آروم برات لالایی خوندم و توهم مثل گل خوابیدی...

اما تا صبح چند بار شیر خوردی....

با اینکه خسته بودم اما شیرخوردنت انقدر بامزه است و حال میده که بی خوابی و خستگی اصلا به چشم نمیاد از خود راضی

دیگه کم کم بهار میاد...

تو چهارماهه میشی...

خدایا این بهترین سال زندگیم بود ...

تو این سال صاحب دختری شدم که شده تمام دنیام

خدایا سال دیگه هم پربار و پر از شادی باشه...

دخترم همیشه سلامت باشه و خنده از لباش محو نشه..

چند روز از عید که بگذره باید واکسنت را بزنمنگران

خیلی استرس دارمconnie_wimperingbaby.gif

آخرین عکسهای سال 91 زندگیت را میذارم و میرم به کارهام برسم.

خیلی دوست دارم درسا ماچ

 

 

 

انقدر عکس انداختن ازت سخت شده!!!!

یا غر میزنی...یادستاتو میخوری...یادامنت رامیخوریخنده

 

 

 

 

 

آخه دختر مگه دامنت خوراکیه؟؟!!! 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آفتاب
28 اسفند 91 19:50
بخدا وقتی خاله میبینمت از خوشحالی گریه میکنم.بخدا راست میگم
مامان یلدا و سروش
29 اسفند 91 1:14
دوقدم مانده به خندیدن برگ. یک نفس مانده به ذوق گل سرخ. چشم درچشم بهاری دیگر…. تحفه ای ندارم که کنم هدیه تان. یک سبدعاطفه دارم همه ارزانیتان… نوروز مبارک
fati_k21
29 اسفند 91 8:53
وااااااای کوشولوی دوس داشتنی.اولین بهارت مبارک نازگلکم.